Gå til innhold

Kjøp av Iphone 4

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en iphone 3gs som batteriet begynner å bli helt ræva på.. må lade den hver dag ved helt vanlig bruk..

Jeg lurer på først og fremst om det er lurt å kjøpe iphone 4, har hørt at 5ern er på vei.. jeg har ikke hørt noe form for offisiel info om dette!?

det andre jeg lurer på er hvor jeg burde bestille:

jeg har et abonnement fra før av, og vil kjøpe iphonen uten abonnement, er det billigst å gjøre dette på www.apple.no

Siste ting: hvis jeg skal oppdatere den nye iphonen vil kontakter etc. følge over sammen med itunes, sånn som musikken osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Hei, jeg har en iphone 3gs som batteriet begynner å bli helt ræva på.. må lade den hver dag ved helt vanlig bruk..

Jeg lurer på først og fremst om det er lurt å kjøpe iphone 4, har hørt at 5ern er på vei.. jeg har ikke hørt noe form for offisiel info om dette!?

det andre jeg lurer på er hvor jeg burde bestille:

jeg har et abonnement fra før av, og vil kjøpe iphonen uten abonnement, er det billigst å gjøre dette på www.apple.no

Siste ting: hvis jeg skal oppdatere den nye iphonen vil kontakter etc. følge over sammen med itunes, sånn som musikken osv?

tror 5ern kommer i september. Så ville venta om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Tror nok alt du finner om iPhone 5 (eller 4S?) er på rykte-/spekulasjonsnivå foreløpig. Det du ser av biler er manipulerte ideer, og kommer ikke fra Apple.

Et av ryktene er at Apple vil, for å ha mer en en type iPhone, lansere en "iPhone Nano": Denne vil være ganske lik iPhone 4, og vil være et mindre og rimeligere alternativ til iPhone 5.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

September eller oktober, jeg skal ihvertfall vente :) Har ikke noe hastverk. Tok ikke lange tida fra lanseringa av Iphone 4 til den kunne kjøpes i Norge. Så det bekymrer ikke meg ihvertfall.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...