rema100 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) [Løst] Heii, noen som vet om norske nettsider som selger vannpisoler, automatiske støvsuere ,potet bazoka ,granat eple,oppvaskmakin osv Endret 7. august 2011 av rema100 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 finn.no Kan jeg spørre hva faen du skal med det? xD Og det er vell helst ganske ulovlig og være i besittelse av granater og bazooka . og hvor skal du bruke en tanks ? Lag deg en sprettert og bruk den . Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Tror du har feilposta, dette er ikke et amerikansk forum. Du er nok i feil land for å spørre om slikt. Får ikke tak i noe som helst av det der mer eller mindre her til lands. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Heii, noen som vet om norske nettsider som selger makinpistoler, automatiske rifler ,bazoka ,granater osv? MY FRIEND! Special price for you! 6 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 og bare sånn at du vet det Jeg trur salget av automatvåpen og eksplosive og evnetuelt stridsmaskiner er litt strengere nå en det var for 1 månde siden . Flytt til russland så får du sånne tykke kataloger i posten med tilbud på disse tingene , noe vi kaller postordre kataloger her i norge . haha Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 finn.no Kan jeg spørre hva faen du skal med det? xD Og det er vell helst ganske ulovlig og være i besittelse av granater og bazooka . og hvor skal du bruke en tanks ? Lag deg en sprettert og bruk den . thanksen skal jeg bruke som framkomst middel, våpene skal jeg henge på veggen 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Er jo ikke lov med dialekt her, men trolla du eller e du bare fette idiot? 1 Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 finn.no Kan jeg spørre hva faen du skal med det? xD Og det er vell helst ganske ulovlig og være i besittelse av granater og bazooka . og hvor skal du bruke en tanks ? Lag deg en sprettert og bruk den . SELVFORSVAR:) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Du får ikke tak i slikt her i Norge. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Du får ikke tak i slikt her i Norge. hva slags land er dette? Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 finn.no Kan jeg spørre hva faen du skal med det? xD Og det er vell helst ganske ulovlig og være i besittelse av granater og bazooka . og hvor skal du bruke en tanks ? SELVFORSVAR:) hva skal du forsvare deg mot? Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 finn.no Kan jeg spørre hva faen du skal med det? xD Og det er vell helst ganske ulovlig og være i besittelse av granater og bazooka . og hvor skal du bruke en tanks ? SELVFORSVAR:) hva skal du forsvare deg mot? innbrudd Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) finn.no Kan jeg spørre hva faen du skal med det? xD Og det er vell helst ganske ulovlig og være i besittelse av granater og bazooka . og hvor skal du bruke en tanks ? SELVFORSVAR:) hva skal du forsvare deg mot? innbrudd vil du mene det beste du kan finne mot innbrudd er en stridsvogn? närmeste du kommer i norge: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26999975 Endret 7. august 2011 av tohenrik Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 finn.no Kan jeg spørre hva faen du skal med det? xD Og det er vell helst ganske ulovlig og være i besittelse av granater og bazooka . og hvor skal du bruke en tanks ? SELVFORSVAR:) hva skal du forsvare deg mot? innbrudd närmeste du kommer i norge: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26999975 skulle gjerne hatt en m1 abraham med spinning felger og gull kanon. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) prøv og ta deg en tur til grønnland i oslo der kan du få kjøpt automat våpen og pistoler vist du treffer rette folka. tankser kan du inpotere fra utlandet men du får ikke fuksjonelle kannoner på de. btw du får heller ikke skjilter på en tanks siden den bruker så mye drivstoff og har belter istedenfor jul. Endret 7. august 2011 av supercz Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 skulle gjerne hatt en m1 abraham med spinning felger og gull kanon. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 prøv og ta deg en tur til grønnland i oslo der kan du få kjøpt automat våpen og pistoler vist du treffer rette folka. tankser kan du inpotere fra utlandet men du får ikke fuksjonelle kannoner på de. btw du får heller ikke skjilter på en tanks siden den bruker så mye drivstoff og har belter istedenfor jul. det er ikke bare å dra til oslo og skaffe det, da hadde hvem som helst gjort det. men vis du finner en og da kan du risikere og bli trua med våpnet til å gi fra deg penger, og vis du amelder det så blir man også involvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg