happyzone Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 hei, jeg har et lite problem med piltastene mine, de funker til og scrolle med, men ikke til og spille med. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 og du mener vi skal få gjort hva med det ? Var dette bare for og informere oss eller for og spørre om hva du kan gjøre for og fikse det ? 2 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hva med å sette opp piltastene i options i spillet? De fleste moderne spill bruker wasd Lenke til kommentar
happyzone Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 det var et spørsmål om hvordan jeg skulle få fikset det Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sikker på at det er piltastene som er problemet, og ikke spillet? Lenke til kommentar
happyzone Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 det er på nettspill der du må bruke piltastene tror ikke det den har nettopp vert på reprasjon Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har du prøvd og gå inn i spillet for så og trykke en gang inne i spillet med musa for så og bruke piltastene ? for om du bare begynner og trykke piltaster etter og ha startet spillet er det ikke sikkert det er spillet du har markert eller om det er nettsiden , Noe som gjør at den scroller siden men ikke reagerer i spillet . Lenke til kommentar
happyzone Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 ja, det har jeg, og jeg har prøvet å trykket på (scr lk) Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 det er på nettspill der du må bruke piltastene tror ikke det den har nettopp vert på reprasjon hvilket spill er det snakk om ? Lenke til kommentar
happyzone Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 alle type nettspill Lenke til kommentar
Boogsta Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 jeg har samme problem men wasd funker ikke på de spillene som bruker wasd heller.. Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Oppdater nettleseren og flash, evt prøv en annen nettleser Lenke til kommentar
Boogsta Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 hvordan oppdaterer man nettleser og flash? Lenke til kommentar
Boogsta Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 det funka å bytte nettleser men hvordan kan jeg fortsette å bruke chrome som jeg har gjort før Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 det funka å bytte nettleser men hvordan kan jeg fortsette å bruke chrome som jeg har gjort før 1, har du nyeste versjon av chrome ? 2, har du forsökt å reparere nåvärende versjon? 3, har du forsökt å reinstaller nåvärende versjon? 4, har du forsökt å avinstallere også installere på nytt? Lenke til kommentar
Boogsta Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 tror det... nei... nei... nei... ;p takk for tipsa Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Dette problemet hadde faktisk jeg også i går. Brukte Chrome. Bare skiftet til Opera, så fungerte det. Så tydeligvis en bug i Chrome, da. Lenke til kommentar
happyzone Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) jeg vet ikke om det har vært en auto update eller noe men nå funker det igjen:D Endret 1. september 2011 av happyzone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå