Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hallo , Jeg er veldig glad i og lage hamburgere hjemme , Nå har jeg riktig nok ikke ingredienser til og lage dem fra bunn men har noen fryste hamburgere i frysern Og de er utrolige kjedelige og spise er det noen som har noen ide om jeg kan marinere dem ? det er jo forsåvidt bare kjøttdeig så jeg kan mose dem sammen og blande inn noe for så og forme dem tilbake til riktig form Noen ide om hva jeg kan putte i dem / marinere dem i ? er sulten , Men har liksom ikke lyst på noe særlig Noen tips hadde vært fint Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 å marinere de tar tid... men du kan jo pensle de i noe når du steker de.. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Det er jo kjøttdeig så vet ikke om det trenger og marinere så lenge Men hva fåreslår du at jeg kan pensle dem med ? er tom for ideer nå Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Eg elskar svææære hamburgera! Men fra sotra til alvor, så liker jeg å steke de med chillisaus (heinz maybe?) Kan også krydre de med hva enn du har på kjøkkenet, prøv deg fram Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kjøp en god BBQ- saus. Det pleier å være en suksess for meg Husk å steke brødene også, på grill eller i ovn. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Har bare en dårlig bbq saus som er fra i fjor her så trur ikke jeg åpner den flaska for det har vell utviklet seg et eget samfun nedi der trur jeg Men jeg har tabasco ? har jo heller ikke noe dressing , eller har thousand island men den er ikke noe særlig på burger synes jeg ,.' Jeg har også flere typer kryddersmør og hele hvitløksfedd ,. ' Faen jeg burde jo kunne detta jeg som har gått Rm Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hva med å blande ostebiter i kjøttdeigen? Sammen med paprika og purreløk og litt salt, pepper og chilikrydder? Kan jo også hive i små baconbiter som man steker i forveien? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Thousand island? Skamme seg. Løsningen? http://aht.seriouseats.com/archives/2008/05/the-blumenburger-the-most-laborintensive-hamburger-in-the-world.html Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Du burde ha medalje , tenkte ikke på bacon i det hele tatt . Så enten blir det burger med bacon på eller i . er litt flau nå , har jo gått resturang og matfag , og alle elsker bacon , Siste jeg tenkte på . haha Takk =) nå skal det Steikast ! Thousand island? Skamme seg. Løsningen? http://aht.seriouseats.com/archives/2008/05/the-blumenburger-the-most-laborintensive-hamburger-in-the-world.html Er ikke jeg som står for innkjøp av varer i dette huset desverre ;p Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Hiv kjøttdeigen i en bolle, pøs på med Chipotle Tabasco og balsamico, samt litt rå løk og grovkvernet pepper. Mos det sammen, stek i smør og spis! Prøv med remulade på i tillegg til det vanlige (salatblad, tomat, rå løk og ketchup), prikk over i'en. Jeg har spist hamburgere mange steder, bl.a. i New York, men denne oppskriften er overlegent best Endret 6. august 2011 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Stekte hamburgere sammen med beacon og har på løk tabasco pepper rå løk og stekt løk . og en veldig god American steakhouse krydder jeg kjøpte i svergie . For så og ha på mais-salat-og en halv chili på vær med frø . og en rar type røkt ost som er veldig god , så ønsk meg lykke til . Og det er nok første gang jeg kommer til og ha sympati for en dass når deisse burgera banker på og vil ut . Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 fytti f*** . gikk på en kjempesmell . Mye tabasco - halv chili per burger med frø - og jeg glemte jeg hadde tatt på noe chilikrydder vi kjøpte i thailand , noen tips om og fjerne sterk smak i munn ? har ikke mere melk Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du heller bare inn på med anti-krydder som dere kjøpte i Brasil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå