Patrick123 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg er en stor fan av de klassiske Donald-historiene som f. eks. Onkel Skrues Liv, firkanteggene og mange flere. Disse har jeg, men kun de engelske versjonene, desverre. Hadde foretrukket å ha de på norsk, men det er jo historien som er det viktigste. Det er derimot en historie jeg ikke har fått tak i; den om det finske eposet Kalevala. Nå har jeg lastet ned en god del av de beste historiene fra både Carl Barks og Don Rosa og har de liggende som PDF-filer, derfor engelsk språk. Kalevala fant jeg desverre ikke. Er det noe sted jeg kan få tak i den, aller helst på norsk, men engelsk vil være toppers det også. Husker at jeg leste den på flyet da jeg var mindre og minnene strømmer på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 kalevala ble skrevet av don rosa og er utgitt i hall of fame bøkene, tror det er bind nr 8. Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Den er en av mine favoritter. Ble litt skuffa da jeg leste Kalevala, og slaget ikke var like episk som i Donald. Var ikke noe problem å finne den engelske på nettet som .cbr, men hvis du skal ha den på norsk må du nok kjøpe Hall of Fame - Don Rosa bok 8 eller DD #48-50 1999. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå