Anne Øverås Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sommerakten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fint bilde av fluene Anne med flotte dråper som speiler blomster. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Hadde vært interessant å vite grunnlaget for en 3-er Håkon. Det betyr "nesten der" Hva synes du mangler. Spør for å lære. Jfr.diskusjonssiden vedr. tallene. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Syns dette er flott fanget. Kan vel ikke si så mye mer enn at jeg liker bildet. Karakterer setter jeg ikke. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott macro av elskovsparet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Og slik har de holdt på i 368 dager? Mente jeg hadde sett dette før (4.8.10).... , men en god ting kan ikke gjentas for ofte! Et flott macrobilde er det idag også! Flott komp. Spennende med de dråpene med farge i også. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Oj, har jeg hatt dette inne før,ja, ja... Takker dere alle Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 De er produktive og arbeidsomme disse krypene Flott eksponering og et gjennomtenkt og gjennomført komp Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Suverent å klare både dråpe og akten. Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bra macro, stilig motiv Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fantastisk bra bilde Anne fått med mer en bare fluene dråpene gjør og sitt og er og fasinert av bladet dei står på ..som små diamanter Dette er et topp makro Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Veldig fint. Hvem har sagt at fluer ikke velger romantiske omgivelser for elskovsakten. To dråper, to fluer. Sjeldent bra motiv. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er ett kjempefint macromotiv du har fanget her, med dyrenes aktivitet og duggen og dråpene rundt, synes likevel ikke dette kommer opp på det meget høye tekniske nivået som bildene dine vanligvis ligger på. På min skjerm er det faktisk en del støy, samt at dyrene fremstår litt "ullne", muligens på grunn av støyfjerning/bluring. Synes også at kompen blir litt feil med mindre luft foran enn bak objektene. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Tusen takk alle sammen:) Rolf: Ingen støyfjerning av insektene,det ville vært helt feil å gjøre. Ser ikke noe støy her jeg. Hav du mener vedr.kompen er jeg ikke enig i. Merker jeg er litt sta nå, uenig Men liker at dere sier hva dere mener uansett. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er flot og skarpt macro. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Tusen takk alle sammen:) Ikke noe støyfjerning her Rolf. Det ville vært helt feil:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg