jigaplow Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det er et spill der man har ei kule man skyter mot grønne og røde "brikker" som står plassert rundt omkring. Kula sin hastighet mot brikkene justeres ved å holde nede venstre museknapp, og man bruker musa til å styre kula dit man vil ha den. Det er et flash-spill, såvidt jeg vet. Er hvertfall slik man bare åpner på ei nettside og spiller. Trenger virkelig hjelp med å finne ut hva spillet heter. Det finnes både en versjon 1 og en versjon 2, mener jeg å huske. Setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Eneste jeg kan finne er Bullet bill og Let the bullet fly Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Tusen takk for forsøket, men er ingen av dem Mener å huske at navnet på spillet inneholdt to "ord". På engelsk forresten (selvfølgelig). EDIT: Let the bullet fly var uansett dritfett! Takk Endret 6. august 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Husker du noe mere om spillet ? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Ja!!! Du skal unngå å skyte ned de røde brikkene, for da får du minuspoeng, tror jeg. Og minuspoeng = begynne på levelen på nytt. Muligens noe slikt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå