smurfine Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har printer som kan printe på cd/dvd'er og har gått til innkjøp av printable dvd's. Men hvis jeg skal ha tekst sammen med bildet jeg skal printe, må jeg photoshoppe det først, eller er det noen andre smarte triks? For å få printet ut må jeg putte minnekortet rett inn i printeren, kan ikke skrive ut fra pc. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hvorfor i all verden kan du ikke det? :S De to printerne jeg har hatt med label-utskrift, har ikke dette vært noe problem. Går bare inn i utskriftinnstillinger, velger "CD-skuff" som kilde. Om du får det til med PC, kan jeg anbefale programmet CoverXP for å tilpasse etikettene. Sorry for at jeg ikke svarte på spørsmålet, men det virket så uhyggelig tungvindt å gjøre det via minnekortleseren Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Hvorfor i all verden kan du ikke det? :S De to printerne jeg har hatt med label-utskrift, har ikke dette vært noe problem. Går bare inn i utskriftinnstillinger, velger "CD-skuff" som kilde. Om du får det til med PC, kan jeg anbefale programmet CoverXP for å tilpasse etikettene. Sorry for at jeg ikke svarte på spørsmålet, men det virket så uhyggelig tungvindt å gjøre det via minnekortleseren OK, mulig man kan gjøre det, men i bruksanvisningen sto det ingenting om det. Man hadde iallefall mange forskjellige valg på selve printeren ang. f.eks. om cd'n skulle deles opp i 4 små bilder osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå