Vent180dager Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Hei! Prøver å lade JVC Everio GZ-MG330AE kameraet mitt fra 2009, og kan ikke finne laderen. Men den har en mini-usb port så jeg koblet den til datamaskinen, men den vil ikke lade. Ikke slår den seg på heller. 100% sikker på at den virker, da jeg brukte den sist ca. 1 uke siden. Noen forslag? Beklager rotete innlegg.. Er ikke så god til å få tankene på papir Endret 6. august 2011 av Vent180dager Lenke til kommentar
Jove Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hei! Prøver å lade JVC Everio GZ-MG330AE kameraet mitt fra 2009, og kan ikke finne laderen. Men den har en mini-usb port så jeg koblet den til datamaskinen, men den vil ikke lade. Ikke slår den seg på heller. 100% sikker på at den virker, da jeg brukte den sist ca. 1 uke siden. Noen forslag? Beklager rotete innlegg.. Er ikke så god til å få tankene på papir Om det er det samme kameraet som jeg har, er USB-pluggen bare til å overføre bilder. Det er en egen DC-plugg for å ladde batteriet. Sort lader, merket JVC, output 11 volt 1A. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ok, mitt heter GZ-MC200E og er nok eldre, men kanskje det fungerer på samme måte? Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Så dårlig.... Litt lettet, var redd batteriet var dødt;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå