Villabooi Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Heisann folkens! Idag fikk jeg merkelig problem med facebook. Kort sagt er problemet at profilen min ikke fungerer. Hverken for meg selv, eller for andre. På flere PC'er skjer det samme, og det er bare min profil som ikke fungerer. Når jeg prøver å gå inn på profilen kommer følgende feilmelding: (For større bilde, se vedlagt bilde) Utrolig frustrerende. Resten av facebook fungerer helt fint, og alt fra chat til meldinger fungerer perfekt. Men når jeg skal inn på profilen min (eller andre skal) får jeg (de) denne feilmeldingen. Akkurat som om siden ikke eksisterer. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre og har selvsagt googlet problemet et titalls ganger, men det finnes så mange ulike slike problmer at det er umulig å finne fram. Vet noen hva dette kan være? Eller hva jeg bør gjøre? Jeg setter usedvanlig stor pris på hjelp! På forhånd takk! En smålei Villabooi Endret 7. august 2011 av Villabooi Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har ikke hver profil en form for "navn", som igjen havner i linken når du går inn på en profil? Kanskje "navnet" til profilen din har forsvunnet? F.eks. kan min profillink være "http://facebook.com/jigaplow" Lenke til kommentar
Villabooi Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Har ikke hver profil en form for "navn", som igjen havner i linken når du går inn på en profil? Kanskje "navnet" til profilen din har forsvunnet? F.eks. kan min profillink være "http://facebook.com/jigaplow" Takk for svar! Jeg skjønner ikke hva som kan ha skjedd, men nå - etter et døgn uten profil dukket den plutselig opp igjen på normalt vis. Skulle gjerne visst hva dette kom av, men det ordnet seg altså plutselig av seg selv. Problem løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå