ketil Olsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Skogens skygge Bildet er fjernet. Beskrivelse: Canon 5 D M II Canon 300 mm F 2.8 L Is Usm 300mm F:2,8 1/20 Iso 3200 Link til bildesiden Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott bilde av måren, ser ut som den er tatt under dårlige lysforhold (høy iso, stor blender og lang lukkertid) Må ha vært ganske rolig denne krabaten. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kjempefin komposisjon, fine detaljer i bildet. Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott bilde av måren, skarpt og naturlige farger. Var inne ved en tilfeldighet på bloggen din, mange fine dyrebilder Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bra formidling av krabaten! Skarpt og fine detaljer å se på! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Dette er veldig bra syns jeg. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Veldig pent av måren. Flotte farger og fint lys. Liker posituren godt. Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Nydelig bilde av Måren.Dyrepark??? Lenke til kommentar
ketil Olsen Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Takk for kommentarer. Knuto2: Sjekk denne http://keolse2.blogspot.com/2011/06/en-maropplevelse-jeg-sent-vil-glemme.html Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ikke mye å plukke på her nei.Det jeg lurer på her er,har du brukt ps's egen lens blur på bakgrunnen? Ikke for å være vanskelig,mer min smak dette,men hva med da og fjerne korn også på bakgrunnen? Lenke til kommentar
ketil Olsen Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Jan E : Nei,bare kjørt den en nødvendig tur igjennom neat image,kunne sikkert tatt noe hardere i der for å fjerne det siste av korningen,men det får være. Ble snaut med med 300 mm på 5 D,n her,så bildet er cropet noe i overkant av 50%. Forøvrig håpløse/vanskelige lysforhold i mårskogen. Men det morsomste jeg har gjort så langt hva angår fotografering. Da får gnagsåret i ræva bare være etter timesvis i skjul. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Helt perfekt dette Som allerede nevnt, så må dette bilde være tatt undedr vanskelige lysforhold. Men du har jo et lyssterkt objektiv, så du har klart oppgaven med glans. Lurer bare på om dette er håndholdt? Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bra skarphet, god komp. Imponerende at du har fått bilde av denne lille luringen Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fint og interessant bilde av en sky skapning. Kan ikke være lett å få tatt. God skarphet på stein og mår. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Nydelig hvordan dyret og steinen trer frem med flott skarphet. Legger også merke til den fine posituren og kompen. Ellers synes jeg nok fargestøyen er litt forstyrrende, særlig på bakgrunnen - men det får så være....et flott stykke arbeid som åpenbart har krevd en stor porsjon tålmodighet også. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Skikkelig godt mårbilde - flott at hele det vakre dyret er så fint gjengitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg