Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (Community Shield)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flatterende. Det har vært en jevn kamp og ser mange gode tendenser i Utd laget. Sku opp tempoet og intensiteten i andre omgang og vi kommer til å skape masse. Rooney, Carrick og Evra må se å ta seg sammen dog, det nytter ikke når kjernespillere er så tafatte som dette. Fornøyd med Anderson, Welbeck og tildels Nani. Young er altfor usynlig foreløpig.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke så mye annet å si enn at det skulle vært minst 2 røde kort, De Gea ja... hmmm skal jo ikke slakte han riktig enda, men det siste målet håper jeg gnager han langt inn i hjernebarken, Vidic å Rio WAKE UP! Balotelli hva faen gjør du på en fotballbane?! dra hjem til jungelen med deg.

Lenke til kommentar

SimenRF, ta deg en bolle.

Ja det er jo sant. Det er merkelig at SAF signerer den keeperen som slapp inn flest langskudd i La Liga sist sesong, og han har allerede begynt å slippe inn før PL i det hele tatt har startet! United går fra å ha forsvaret og keeper som sin sterkeste side, til å ha det som sin svakeste side.

Lenke til kommentar

Ja det er jo sant. Det er merkelig at SAF signerer den keeperen som slapp inn flest langskudd i La Liga sist sesong, og han har allerede begynt å slippe inn før PL i det hele tatt har startet! United går fra å ha forsvaret og keeper som sin sterkeste side, til å ha det som sin svakeste side.

Slutt å troll..

Lenke til kommentar

Det verste er at vi ikke kommer til å kjøpe noen nye midtbanespillere. Det vi virkelig trengte denne sesongen. Fornøyd med både Jones og Young signeringene, men det er merkelig prioritert hvis vi ikke også kjøper noen på midten. Midtbanen vår stinker av middelmådighet.

Lenke til kommentar

Det er usant! Syntes forsvaret vårt er veldig bra jeg. Kunne kanskje trengt en høyreback til. Dessuten har vi nå et forsvar og keeperplass som kan spille i mer enn ti år, før de legger skoene på hylla.

Lenke til kommentar

Det verste er at vi ikke kommer til å kjøpe noen nye midtbanespillere. Det vi virkelig trengte denne sesongen. Fornøyd med både Jones og Young signeringene, men det er merkelig prioritert hvis vi ikke også kjøper noen på midten. Midtbanen vår stinker av middelmådighet.

Skal sies at Anderson ser ut som han har tatt seg sammen og jeg nekter å tro at Fletcher kommer til å være like fæl som i fjor, så tviler på at vi blir like "grå".

En midtbanespiller må inn ja, har sagt det i tre sesonger nå, men jeg tror ikke Ferguson er enig. Dessverre. Det er alt vi mangler.

Lenke til kommentar

Skal sies at Anderson ser ut som han har tatt seg sammen og jeg nekter å tro at Fletcher kommer til å være like fæl som i fjor, så tviler på at vi blir like "grå".

En midtbanespiller må inn ja, har sagt det i tre sesonger nå, men jeg tror ikke Ferguson er enig. Dessverre. Det er alt vi mangler.

Anderson har langt igjen før jeg er overbevist. Fletcher har mistet mye av preseason, og er uansett ikke typen vi trenger mest. Vi trenger en playmaker.

Lenke til kommentar

Fletcher sliter jo fortsatt med det samme viruset som sist sesong, så det er godt mulig han blir ute lenge nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...