Geir M Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 "Fortjent". Den hadde VDS tatt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Å herregud... Hvor er VDS - jeg savner han nå! Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 DU MÅ KØDDE.. wth for ett mål.. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 HÅHÅÅH Nydelig scoring, fullt fortjent, Utd har ikke vært på City halvdel på år. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Sovende forsvar, og keepertabbe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Blind kommentator, det der var en drøy keepertabbe. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Gratulerer med Citys 2. trofe, fullt fortjent. Største laget i byen med tanke på fans, må være 70/30 med City fans i Manchester. City er fremtidens lag. Godt å se du har glemt at det er 2 omganger i denne kampen, som alle andre. Mtp. fans så gidder jeg ikke en gang å si noe.. Åja der var det 2-0! Hva har du å si nå? Stille i fjøset. For en kjempebra keeper vi har kjøpt forresten. Midtbanen vår blir pissa på som vanlig, fuck dette 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ikke imponert av De Gea på den der. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 "Fortjent". Den hadde -Bjarte Flem- tatt. Fixed.. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Keepertabbe, men sånt skjer når man bruker unge keepere. Hart har gjort det, Krul har gjort det og de Gea har gjort det. Og alle kommer til og gjøre det flere ganger før de lærer. Helt normalt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vil ikke kalle det keepertabbe. Det var rett og slett rævva dårlig. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Gratulerer med Citys 2. trofe, fullt fortjent. Største laget i byen med tanke på fans, må være 70/30 med City fans i Manchester. City er fremtidens lag. Godt å se du har glemt at det er 2 omganger i denne kampen, som alle andre. Mtp. fans så gidder jeg ikke en gang å si noe.. Åja der var det 2-0! Hva har du å si nå? Stille i fjøset. For en kjempebra keeper vi har kjøpt forresten. Midtbanen vår blir pissa på som vanlig, fuck dette "Vi"? Skammelig at du kaller deg United-supporter. Har forresten blitt lei alle disse brukerne som prøver å overgå hverandre i pessimisme og negativitet. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 2-0 til pause, blir overrasket om City vinner denne. Kjedelig kamp for en nøytral supporter, men hva kan man forvente når det er Manchester-lagene som spiller. Det ene laget kjedeligere enn det andre. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 "Fortjent". Den hadde VDS tatt. Den hadde Almunia tatt. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 De Gea - den nye Bebè? United har vel den dårligste keeperdekningen blant topp 10 i PL nå, om ikke den aller dårligste. Det samme gjelder vel den gråe sentrale midtbanen som nok engang blir overkjørt. 4 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg gråter, herregud. Fantastisk ræææv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Skjedde det noe mellom Vidic og Ballotelli? Fikk ikke det med meg. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg syns det blir bare for dumt hvis folk virkelig trodde at De Gea skulle ha en tabbefri sesong og at vi hadde en ny VDS med en gang. Gutten er 20 ÅR! Det er hans første store kamp får United, shit happens. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 11 - David De Gea conceded more goals from outside the box than any other goalkeeper last season in La LigaBBVA. Debut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå