Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (Community Shield)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sett tabben til DeGea men ikke legg for mye i det. Han er ung og ny med nye medspillere og motspillere. Gi han tid. Han kommer ikke til å være like trygg som VdS

Han er likevel United sin førstekeeper, da stilles det visse krav. Om han ikke lever opp til dem er det ikke hans feil i bunn og grunn, det er Saf sin. Jeg har likevel full tro på begge i dette tilfelle, håper bare ikke vi får se flere av den vi fikk servert idag med det første.

Jeg vil ikke være med å stille krav ihvertfall

Lenke til kommentar

Forbanna digg! 2-2 målet er noe av det deiligste jeg har sett på lenge, lenge! Gleder meg sykt til PL-starten nå. Synes vi har spilt både hurtigere og bedre i preseason og i denne kampen enn vi gjorde i fjor. Lover meget bra. :)

Når det gjelder De Gea skal vi selvsagt stille krav, men vi kan rett og slett ikke forvente at han er feilfri i en alder av 20 år. Han trenger å bygge opp rutine. Jeg har sett mye av han i Atlético, og synes han var godt nok der til at han fortjente å komme til United. Han kommer ikke til å tabbe seg ut som dette veldig ofte, trur jeg.

Endret av Ashley Young
Lenke til kommentar

Muligens jeg ikke er helt ved mine fulle fem, ettersom bartendern lurte double vodka i alle drinkene mine uten å fortelle meg om det, men var ikke de Gea jævelig god i dag sett bort i fra langskuddet? Som shot-stopper er han fantastisk god, han har "rutine" og tør å kjefte og styre forsvaret.

Bortsett fra 2-0 målet så hadde han stort sett veldig god kontroll, viste seg frem som en god igangsetter og. Men det er klart, når man tabber seg ut på et sånt skudd så blir fokuset på det. Men jeg tar i hvert fall med meg det positive og.

Lenke til kommentar

Gratulerer med Citys 2. trofe, fullt fortjent. Største laget i byen med tanke på fans, må være 70/30 med City fans i Manchester. City er fremtidens lag.

Sitter du å spiser ordene dine nå eller?

Ketchup, Sennep, Salt, Pepper? Du ringer, JEG BRINGER!

Og du er United supporter, GTFO!

Herlig kamp, City spiller ræv og putter på det de kan putte omtrent, United styrer hele matchen med unntak av minuttene etter 1-0..

De Gea, brøler men han spillte seg opp med ett par herlige redninger!

Lenke til kommentar

Ja, De Gea gjorde en tabbe, men jeg tror ikke han gjør noe lignende igjen. Samtidig er det jo bra tabben kommer i dag. Ikke i en avgjørende kamp for sesongen, den gutten blir god, merk mine ord. At han blir VDS over natta, det skjer ikke dessverre :)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...