Astrid E. Saltveit Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Antall visninger ser ut for å ha trådt ut av funksjon igjen ved 15-tida i dag - den har såvidt jeg har kunnet registrere fungert utmerket i lengre tid, men altså ikke nå lenger.... Lenke til kommentar
Terje Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Takk for tipset, regner med at dette vil bli ordnet i morgen tidlig.. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Takk for tipset, regner med at dette vil bli ordnet i morgen tidlig.. Der var det jo på plass igjen - flotte greier! Lenke til kommentar
amund Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg rettet opp dette i går, og har i dag sørget for å flytte oppdateringsskriptet til et bedre egnet området slik at vi skal unngå plutselige avbrudd i tellingen. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Ser at det skjer ett eller annet med telleren igjen. Mitt siste bilde var oppe i 22 visninger, men faller så ned igjen til 5. Edit: ...men så er det plutselig tilbake til 22. Endret 14. august 2011 av Erik Nordhagen Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg skal følge ekstra med. Det er en telling som oppdateres to ganger i timen, og skal normalt ikke kunne hoppe frem og tilbake. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Skjedde igjen i kveld. Mitt siste bilde var oppe i 29 visninger, gikk så tilbake til 11. Mulig det skjedde ved midnatt. Lenke til kommentar
amund Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ser det er tilbake på 39 visninger. Tydeligvis et eller annet som ikke virker helt som det skal med flytting av visningstall fra én database til en annen. Skal se hva som kan være grunnen til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg