AnonymDiskusjon Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Hei sann! Jeg søkte på x antall privatskoler for dette året. Av de jeg kom inn på, valgte jeg Sygna. Jeg fikk nettopp beskjed om at jeg kom inn på Kvitsund Gymnas i tillegg. Jeg har hørt at denne skolen er større, og at det er vanskeligere å komme inn der. Men jeg har et godt inntrykk av Sygna også. Og det er der ungdomspartiet mitt skal holde årsmøte, som hadde vært bra å fått med seg. Hvis du er kjent med (en av) disse skolene, eller kanskje har gått der selv, hva ville du valgt? Jeg må svare så snart som mulig, helst i dag. Så vær så snill å svar NÅ. Takk for ALLE anbefalinger. Endret 13. oktober 2012 av Zeph Brukar anonymisert. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sjølv ville eg ikkje valgt nokon av dei - av di det er kring 25 år sidan eg rekna meg som ferdig med skulegong utover kurs på nokre veker. Ellers er dette på mange måtar eit val på øvste hylle, så lenge du vil ta vgs i Noreg. Fagleg stiller nok Kvitsund noko sterkare, mest truleg av di han ligg meir sentralt for mange og difor kan velja og vraka i elevar, og han har og - grunna storleiken - litt breiare fagspekter å velja i. Du kan like gjene finna dei beste på Sygna som på Kvitsund, men på Sygna finn du litt fleire veike elevar - kanskje og litt meir (like mange - eller få - i tal, men altså høgare i %, sidan skulen er mindre) som går der av di foreldra insisterer (og har rette kontaktane), medan dei har temmeleg likesælt syn på skulegong sjølv. Derimot finn du ikkje noko dårlegare miljø utanomfagleg på Sygna. Råd utover det trur eg ikkje eg kan gje deg, berre minna om at ingen er dårlege val. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Takk for svar, Atlanter. Jeg bikker over mot Kvitsund, men jeg er fortsatt veldig usikker. Flere svar settes HØY pris på! Endret 13. oktober 2012 av Zeph Lenke til kommentar
ENY Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hei, bur tilfeldigvis i Balestrand, og er kjent med Sygna. Er usikker på kva du er ute etter når du tenker skuleretning, men kan avsløre at Sygna er ein meget sosial skule med få elever. De tar imot alle med opne armer, og har mange aktiviteter å tilby. Kvalitetmessig er nok sygna heller lavmåls, men dette er min oppfatting. Håper dette hjelper. Er du ute etter bra damer bør du sjå bort frå Sygna;) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Hei, bur tilfeldigvis i Balestrand, og er kjent med Sygna. Er usikker på kva du er ute etter når du tenker skuleretning, men kan avsløre at Sygna er ein meget sosial skule med få elever. De tar imot alle med opne armer, og har mange aktiviteter å tilby. Kvalitetmessig er nok sygna heller lavmåls, men dette er min oppfatting. Håper dette hjelper. Jeg skal gå studiespesialisering (Kvitsund er ekslusivt studiespes.). Da går jeg for Kvitsund. Takk for hjelpen! Er du ute etter bra damer bør du sjå bort frå Sygna;) Hehe, da er det avgjort. Kvitsund blir det! Endret 13. oktober 2012 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå