Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Laguttak bekreftes nå i studio. Ser ut som om Henderson vil bli benyttet som kant denne sesongen. Tøft av Kenny å stille med Flanagan på backen. Adam vil få en viktig rolle i dag. Lykke til! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen må jo ta seg av motstanderen også: Sunderland: Mignolet, Bardsley, Richardson, Brown, Ferdinand, Larsson, Elmohamady, Cattermole ©, Colback, Sessegnon, Gyan. Subs: Gardner, Wickham, Vaughan, Dong-won, Bramble, Westwood, Laing. Lenke til kommentar
D a n i e l Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Blir nok 1-0 seier til Sunderland idag. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg tror faktisk ærlig talt ikke at det er 4-4-2 med Henderson som høyrekant og Downing som venstrekant, med Suarez og Carroll som spisser. Tror heller vi snakker 4-3-3, og Hendo/Adam som indreløpere/offensiv kraft fra midten, og Suarez/Downing som wide forwards. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 For meg virker det mer sannsynlig med en 4-3-3 formasjon som du sier, Leo. Hadde vært enda mer fornøyd med Kelly på høyrebacken, men tror nok King Kenny har kontroll på dette. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Stusser litt på at Flanno starter på back.. Fortsatt god oppstilling, skulle heller sett Meireles/Aqui på plassen til Henderson, sånn ideelt sett. Men blir jo spennende å se han når det virkelig gjelder! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen som vet hvorfor Aquilani hverken er i startelleveren eller på benk? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gleder meg virkelig til kamp nå. Håper på en spennende og intenst kamp som ender i Liverpool-seier. Det hadde vært en fantastisk start på sesongen! Kommer nok til å bli mange sene kvelder på meg her i Australia denne sesongen. Laget jeg håper på å se i dag ser noe slikt ut: Kelly-Carra-Agger-Enrique Lucas-Adam-Henderson Suarez-Carrol-Downing Hvor realistisk det er vet jeg ikke. Jøss, jeg traff på alle untatt Flanagan. Føler meg trygg på at dette er det sterkeste laget vi kan stille med pdd. Spennende med 4 spillere som får sin ofidielle debut. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen som vet hvorfor Aquilani hverken er i startelleveren eller på benk? Vært rykter om det i hele går, ingen offisiell grunn. Mest sannsynlige er vel at man vil vise at han er til salg eller noe slikt..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen som vet hvorfor Aquilani hverken er i startelleveren eller på benk? Vært rykter om det i hele går, ingen offisiell grunn. Mest sannsynlige er vel at man vil vise at han er til salg eller noe slikt..? Det er vel ingen som har bekreftet at Aquilani ikke er med i troppen? Er noe rykter om Vargas/Aquilani, så det kan være derfor. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kan være et tydelig tegn på at han er på tur bort ja. Dessverre for dere isåfall. O'Shea skadet forresten? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 O'Shea skadet ja. Synd med Aquilani, men det er tross alt bedre å satse på de som måtte ønske å være i klubben. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Veldig mye sterkere line-up en man kunne anta for en uke siden. Positivt overrassket over at Lucas & Suarez starter. Tror på 1-0, 2-1, 1-1. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hele studio er overrasket over Kuyt på benken. Har de ikke fulgt med på filosofien til Kenny? Virker jo veldig som han har planer om 4-3-3.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gleder meg sinnsykt til kamp nå. PL ER JAGGU I GANG IGJEN! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Varmer opp med en halvtime Hoffenheim - Borussia Dortmund. Sinnsykt frisparkmål nettopp. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er fornøyd med lagoppstillingen, blir spenende å se alle nye utespillerne i første kamp! Endelig er det i gang igjen. YNWA! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Når jeg tenker over det er kanskje ikke 4-4-2 så usannsynlig allikevel.. Dersom Suarez er på kanten vil han vel trekke mye innover. Hadde det ikke da vært bedre med Kelly som kommer offensivt? Flanno er vel ikke så god framover? Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jadda, det her blir morsomt. Er vel første gang jeg håper på en Sunderland-serier. Sunderland liksom!? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Da er det straks avspark! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå