ErlendRU Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 YNWA, begrunn hvorfor det er akkurat 80% sjanse for at Lucas starter kamp 3. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Diverse rykter florerer også om at Aurelio er skadd - dermed går det mot en debut fra start for Enrique. Også Spearing skal være i start XI - Cole og Aquilani ryktes ute av troppen. Dermed tror undertegnede på: Reina Kelly - Agger - Carra - Enrique Adam - Spearing - Henderson Suarez - Carroll - Downing Ikke langt unna toppet - ut med Spearing og Henderson, og inn med Lucas og Gerrard (som vel fortsatt er tiltenkt fast plass på laget, hvertfall i starten) - så er vi der. Håper Stevie finner tilbake til go'formen under Kenny. Bare meg eller er det mer sannsynelig med: Reina Kelly - Carra - Agger - Enrique Henderson - Spearing - Adam Suarez - Carroll - Downing Det er jo akkurat samme laget, bare at du har byttet plass på Adam/Henderson og Carra/Agger? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Enrique starter? Utrolig gøy. Gleder meg som bare rakkeren. YNWA Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Enrique starter sannsynligvis ja. Er det sagt noe om hvorfor Aquilani ikke er med i troppen? Skadet? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Har ikke sett noe. Tipper de forsøker å skipe ham ut før vi skriver september. På bakgrunn av det som er prestert i sommer ser jeg ikke noe sportslig grunn til å sette ham på tribuna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det er vel ingen som har bekreftet at Aquilani ikke er med i troppen? Er noe rykter om Vargas/Aquilani, så det kan være derfor. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Da var dagen her. Og det er enda to og en halv time til Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Våknet nu, planen funket til dels. To timer til kampstart, og dama avlyste nettopp middagsavtalen. GOOD DAY! Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 dama avlyste nettopp middagsavtalen. GOOD DAY! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Mer fotball på meg.. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 dama avlyste nettopp middagsavtalen. GOOD DAY! Fotball kommer foran det meste annet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 dama avlyste nettopp middagsavtalen. GOOD DAY! (I Rednecks tilfelle tror jeg du kan bytte ut punkt 1) 2 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gleder meg virkelig til kamp nå. Håper på en spennende og intenst kamp som ender i Liverpool-seier. Det hadde vært en fantastisk start på sesongen! Kommer nok til å bli mange sene kvelder på meg her i Australia denne sesongen. Laget jeg håper på å se i dag ser noe slikt ut: Kelly-Carra-Agger-Enrique Lucas-Adam-Henderson Suarez-Carrol-Downing Hvor realistisk det er vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Skal du ikke ha med noen keeper? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Skal du ikke ha med noen keeper? Goes without saying i Liverpool 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Nå starter studio straks. Er spent på laguttaket til Kenny. Håper at Enrique starter. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Flere uavhengige twitrere poster: Reina Flannagan Carra Agger Enrique Henderson Adam Lucas Downing Suarez Carroll La det stemme! Det vil altså si 4/5 nysigneringer fra start - Kun Doni som ikke får sin offisielle debut i dag. edit: Confirmed av @LFC - klubbens offisielle twitter. Perfekt! edit2: Formasjonen har jeg bare peiset sammen fordi det virker mest naturlig sånn. Er sikkert en 4-3-3, med Lucas som anker og Adam/Henderson som indreløpere, med Downing og Suarez som wide forwards og Carroll som spydspiss. Forsvaret sier seg selv.' subs: Subs: Doni, Meireles, Kuyt, Spearing, Ngog, Kelly, Robinson. Endret 13. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Flanagan? Er både Kelly og Johnson ute? Redigert: Fantastiske bilder fra Anfield, men hvor i helvete er AQUILANI!? Endret 13. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kelly på benk, ref subs jeg akkurat editet inn. Tøft av Kenny å spille Flanno foran Kelly som høyreback. Mtp på benken ser det faktisk ut som Kelly er med som stopperreserve. Hverken Skrtel eller Kyrgiakos får plass i dagens matchtropp. OFFENSIV start XI og benk. KONGE, KENNY. (heh heh) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Til Jefe: i får se hvem som får rett da. Jeg tror som jeg har sagt hele uken at Spearing starter. Lucas har spilt 45.min i preseason. Han må ha mer trening og innhopp før han starter. Spearing starter første kamp 50-50% hvem som starter kamp 2 80% sjanse for at Lucas begynner kamp 3 Fornøyd med laget. La oss nå bare vinne nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå