Leo_Khenir Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg tror Spearing starter fordi han og Lucas pdd er de eneste defensive midtbanespillerene på førstelaget (og danskepølsa, men han teller ikke). Adam, Aquilani, Henderson, Gerrard, Meireles er alle offensive spillere. Derfor er jeg enig i at Spearing spiller hvis ikke Lucas gjør det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Jepp, Henderson har vært dårligst av alle. Trenere har en tendens, uansett King eller ikke, til å aldri velge 100 % det laget du vil. Og seff det Leo sier, glemte å nevne det. Endret 12. august 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Liverpool skal spille mot Sunderland. Et lag Liverpool skal dominere mot på Anfield, og da skal det ikke være nødvendig med DM. Det er likevel godt mulig at Spearing starter, men han er ikke i nærheten av å fortjene en startplass i morgen, synes jeg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Den smellen der har man gått på før. Trenger oftere enn man tror en DM. Drømmelaget mitt har det uansett ikke med, men det er urealistisk. Kunne dog tenkt meg å se Shelvey like godt som Spearing. Er såklart mer offensiv men. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Man bør jo ikke starte bare fordi man har spilt mye i pre-season. Henderson har om jeg ikke tar feil, vært involvert i samtlige pre-season kamper i år? Det bør ikke skjule saken at han kanskje har vært den dårligste i hele pre-season. Du tar feil, Henderson var ikke med til Asia pga. ferie etter U21. Han var involvert mot Hull, var igjen på Merseyside når en ganske redusert tropp dro til Tyrkia, før han spilte mot Vålerenga og Valencia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Badeballer er forbuden frukt i morgen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hadde jo faktisk vært litt morsomt da hvis det ble et av de tre målene vi slipper inn. Regner jo med vi scorer 4-5. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Er bare med Mike Jones som dommer at det er et problem. Han skal dømme ManU. Noen som kjenner noen West Brom-fans som kan kaste noen badeballer på banen der? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Er bare med Mike Jones som dommer at det er et problem. Han skal dømme ManU. Noen som kjenner noen West Brom-fans som kan kaste noen badeballer på banen der? Trenger ingen badeballer, De Gea roter det fint til helt på egenhånd. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Seier, selve sluttresultatet er uvesenltig, så lenge det blir hjemmeseier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Skriver det her også. Indikasjon på startplass for Suarez. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Diverse rykter florerer også om at Aurelio er skadd - dermed går det mot en debut fra start for Enrique. Også Spearing skal være i start XI - Cole og Aquilani ryktes ute av troppen. Dermed tror undertegnede på: Reina Kelly - Agger - Carra - Enrique Adam - Spearing - Henderson Suarez - Carroll - Downing Ikke langt unna toppet - ut med Spearing og Henderson, og inn med Lucas og Gerrard (som vel fortsatt er tiltenkt fast plass på laget, hvertfall i starten) - så er vi der. Håper Stevie finner tilbake til go'formen under Kenny. Lenke til kommentar
Mikael_YNWA Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Follow me på twitter: http://twitter.com/#!/Mikael_YNWA For siste nytt rundt klubben i vårt hjerte. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Diverse rykter florerer også om at Aurelio er skadd - dermed går det mot en debut fra start for Enrique. Også Spearing skal være i start XI - Cole og Aquilani ryktes ute av troppen. Dermed tror undertegnede på: Reina Kelly - Agger - Carra - Enrique Adam - Spearing - Henderson Suarez - Carroll - Downing Ikke langt unna toppet - ut med Spearing og Henderson, og inn med Lucas og Gerrard (som vel fortsatt er tiltenkt fast plass på laget, hvertfall i starten) - så er vi der. Håper Stevie finner tilbake til go'formen under Kenny. Bare meg eller er det mer sannsynelig med: Reina Kelly - Carra - Agger - Enrique Henderson - Spearing - Adam Suarez - Carroll - Downing 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Matchday! http://www.youtube.com/watch?v=5X0JcJ5mkUE&feature=related Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jøye meg så forventningsfull og spent jeg er! Ny sesong! Nye spillere, en ny giv og den sedvanlige følelsen om at denne sesongen blir bra! Gud bedre for et antiklimaks et eventuellt tap i dag vil bli. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Til Jefe: i får se hvem som får rett da. Jeg tror som jeg har sagt hele uken at Spearing starter. Lucas har spilt 45.min i preseason. Han må ha mer trening og innhopp før han starter. Spearing starter første kamp 50-50% hvem som starter kamp 2 80% sjanse for at Lucas begynner kamp 3 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg tror at dette blir den beste sesongen på lenge. Alle lagene har forbedret seg vi har ny og spennende lag klare til utfordringen og alt starter i dag. Gleder meg til å denne kampen, og jeg tror det blir 3.0, ser ikke for meg at dere taper denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå