Hyperio Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hehe, men det er kokosen på klærne jeg liker uansett. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jævla skuffende etter en veldig god førsteomgang, burde leda med 2-3 mål. Også Flanagan da, hang jo absolutt ikke med i 2. omg Synes det er rart ikke Kelly kom inn, men ble heldigvis ikke flere baklengs. Skål. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hehe, men det er kokosen på klærne jeg liker uansett. Slutt og tull. Du kan innrømme det, han er fin å se på, magisk og høre på å en nytelse å lese tekster av. Men seriøs, han var en meget, meget kjekk mann. Er ikke homofil eller noe sånt (enda), men hen var en utrolig flott mann. Litt som Ginecólogo Necrolamedor, bare enda finte å se på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Skål. SKÅL GAMLE ØRNEFAR! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Skal bli morsomt å se om de bitre Newcastle-supporterne er like eplekjekke ca. halv ni i kveld. Hei. Jeg mener akkurat det samme som før i kveld. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Moroklumpen. Skikkelig festkamp dere leverte. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Nei, men borte mot Arsenal er litt verre enn hjemme mot Sunderland, eller tar jeg feil der? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Spilte dere borte? Virket kanskje slik men. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg som roter. Skylder på tusen øl, beklager for den. Men ja, du forstår jævla godt hva jeg mener. Spesielt om man i tillegg ser på transfersummer, og hva man forventer av lagene. Jeg håper at vi skal unngå nedrykk, majoriteten av 'poolsupporterne forventer om ikke PL-seier, ihvertfall en topplasering. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Joda, jeg er med. Tror faktisk Liverpool og Arsenal fort kan ende opp med å bytte plassering. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Vanskelig å si enda, Fabregas forsvinner vel nå, så får vi se om de klarer å bruke de pengene på en erstatning. Endret 13. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå