Gå til innhold

hvorfor liker jeg ikke alkohol?

Anbefalte innlegg

hehe,, godt å høre

Men tingen er at jeg aldri er med på ting som skjer på lørdagskvelder f,eks. Der jeg ikke ser poenget i om jeg er den eneste som ikke drikker,hvis du/dere skjønner?

føler meg nesten som en freak når jeg sier nei

Hvorfor er ikke du med? Føler du at du ikke passer inn? Er berusede personer slitsomme?

føler ikke jeg passer inn når jeg ikke har noe å drikke. I tilegg synes jeg de er litt slitsomme ja. Men ville gitt det en sjanse om jeg bare hadde noen favoritter som jeg kan drikke både å kjøpe selv og ute,men det har jeg da ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan du jo prøve Mojito eller som jeg anbefalte i det andre innlegget, Captain Morgan og cola. Du trenger du ikke blande den så veldig sterkt. Jeg synes den smaken du får da minner litt om sjokolade, men ikke kvalmende liksom, veldig godt.

Denne drinken får du også kjøpt ute, bare bestill rum and coke

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

føler ikke jeg passer inn når jeg ikke har noe å drikke. I tilegg synes jeg de er litt slitsomme ja. Men ville gitt det en sjanse om jeg bare hadde noen favoritter som jeg kan drikke både å kjøpe selv og ute,men det har jeg da ikke

Det er en tilvenningssak. Jeg syns selv berusede personer er slitsomme, men jeg har lært meg å si litt "fuck it" mentalt og bare koble ut i slike situasjoner.

Jeg kjøper konsekvent bare brus ute på fest, og drikker det sammens med andre som de drikker alkohol. En gang i blant smaker jeg på det de andre har, men det blir ikke mer enn den ene smakstesten.

Lenke til kommentar

Da kan du jo prøve Mojito eller som jeg anbefalte i det andre innlegget, Captain Morgan og cola. Du trenger du ikke blande den så veldig sterkt. Jeg synes den smaken du får da minner litt om sjokolade, men ikke kvalmende liksom, veldig godt.

Denne drinken får du også kjøpt ute, bare bestill rum and coke

ok,setter pris på at folk gir litt tips her.

Så dette er noe folk kjøper ute også? å blander det altså?

Det er en tilvenningssak. Jeg syns selv berusede personer er slitsomme, men jeg har lært meg å si litt "fuck it" mentalt og bare koble ut i slike situasjoner.

Jeg kjøper konsekvent bare brus ute på fest, og drikker det sammens med andre som de drikker alkohol. En gang i blant smaker jeg på det de andre har, men det blir ikke mer enn den ene smakstesten.

okey,,skyldes det at du ikke liker det? eller har du noe imot det?

det er ikke mange av oss=P

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er en psykisk sperre eller om jeg er oversensitiv til Alkoholsmaken, men jeg kjenner en helt forferdelig smak hver gang jeg drikker noe med alkohol i. Smirnoff Ice er merkelig nok den eneste drinken som ikke har gitt meg denne bi-smaken.

Og til de av dere som føler for å skyte inn "jeg vet om en drink du ikke smaker alkohol i!", try me.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er en psykisk sperre eller om jeg er oversensitiv til Alkoholsmaken, men jeg kjenner en helt forferdelig smak hver gang jeg drikker noe med alkohol i. Smirnoff Ice er merkelig nok den eneste drinken som ikke har gitt meg denne bi-smaken.

Og til de av dere som føler for å skyte inn "jeg vet om en drink du ikke smaker alkohol i!", try me.

skjønner,skulle virkelig visst hva det var med meg også. Når jeg ikke drikker noe som helst. Føler nesten det er et problem med meg til tider , =S

Lenke til kommentar

Slapp helt av, det er ikke noe galt med deg. :p

Du må bare lære deg å slappe av rundt berusede folk. De har alkoholen, og du har bare hjernen din. Hjelper å være i nærheten av personer du stoler og er trygge på, da er det enklere å slappe av.

Lenke til kommentar

Bartenderen blander det for deg. Du kan fort gå på en smell da med slike drinker siden det er sprit, så hvis du ikke er vant til å drikke så er det lurt å ta det litt rolig. Men det er veldig godt å bare sitte og sippe rolig på en "Rum'n'coke" og bare bli litt små full.

Lenke til kommentar

Bartenderen blander det for deg. Du kan fort gå på en smell da med slike drinker siden det er sprit, så hvis du ikke er vant til å drikke så er det lurt å ta det litt rolig. Men det er veldig godt å bare sitte og sippe rolig på en "Rum'n'coke" og bare bli litt små full.

okey,så man bare spør om captain morgen med cola altså

Lenke til kommentar

Det blir hva du selv gjør det til. Det viktigste er å ha rett... innstilling... Mood... Du trenger det korrekte miljøet eller tankesettet til å gjøre deg selv glad og livlig. Alkoholen gjør dette enklere for folk, men du har jo ikke den krykken å støtte deg på.

Lenke til kommentar

Ja, fordi alle andre gjør det. Det er derfor jeg fortsatt prøvesmaker. Men jeg kan ikke drikke selv om jeg engang vil, og jeg har innsett at det bare er å gi opp. Jeg kommer ikke til å bli noen alkohol-liker de nærmeste årene, og derfor kan jeg heller nyte festen med en flaske brus.

Lenke til kommentar

Ja, fordi alle andre gjør det. Det er derfor jeg fortsatt prøvesmaker. Men jeg kan ikke drikke selv om jeg engang vil, og jeg har innsett at det bare er å gi opp. Jeg kommer ikke til å bli noen alkohol-liker de nærmeste årene, og derfor kan jeg heller nyte festen med en flaske brus.

skjønner,, takker for svar=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...