Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama vil ha passordet mitt til Facebook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De passordene jeg bruker er mine, og ingen andre har noen som helst grunn til å få disse utlevert. Selv ikke potensielle partnere. Er det noen som helst sjanse for at du klarer å få henne til å forstå at passord ikke skal deles med andre, selv ikke kjæresten? Og at det ikke nødvendigvis betyr at du gjør ting bak hennes rygg?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Alle har godt av litt privat liv.

Hun kan ikke bare forlange og få vite passordet ditt. Prøv heller og la henne sitte ved siden av deg når du er på facebook. ( Glem og logge deg ut) Slik at hun skjønner at du ikke skjuler noe.

Personlig så gir ikke jeg kjæresten min passord til noe, hun har ingen ting på min facebook og gjøre, eller på min mobil for den saken sin skyld.

Hadde hun likt at du var inne på hennes facebook og snoket rundt? Det tror ikke jeg.

Alt handler om tillit.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke egentlig problemet.. jeg har ikke bedt om typens passord til ting og tang, men han har bare gitt det hvis jeg f.eks har ønsket å logge inn på ebay-kontoen hans (hvorfor opprette min egen når jeg kan bruke han sin og overføre penger til hans konto? må også opprette min egen paypal hvis jeg skal handle med egen bruker, stress!) og han bruker de få passordene om igjen overalt.

Hvis man ikke kan gi passordet til kjæresten hvis h*n virkelig ønsker det for å forsikre seg om at det ikke er noe du skjuler så burde man lure på selve forholdet.. hva er det dere sa om det å vise tillit igjen? Skal det ikke gå begge veier?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du trenger kjærestens Facebook-passord for å kunne stole på ham/henne, uten at han/hun har gjort noe som fortjener slikt mistillit, så er det noe som skurrer.

Ikke nødvendigvis. Hvis jeg ber deg om å vise meg arket du holder og du sier nei så sier det mer om deg enn det gjør om meg (for å ta ett enkelt eksempel).

I alle forhold burde man velge sine kamper.. passord som er enkle å forandre i ettertid ser jeg ikke på som det mest viktige å tviholde på når man er i ett nært forhold.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ærlig talt- flisespikkeri :) Hva gjør vel det at hun vet passordet ditt til dustebok? Hva er det som er så hemmelig DER?

Ikke rart hun ikke stoler på deg når du ikke er villig til å dele småtteri engang...

Og til dere som sier dump henne; dumper dere jenter for sånne fillegrunner kan dere nok se langt etter et langt og varig forhold.. Sorry folks..

Å være i et parforhold (som fungerer) baserer seg på tillit. Har ikke forholdet det? Så varer ikke forholdet lenge..

• Liker 3
Lenke til kommentar

Be om et viktig passord som er hennes - f.eks. til nettbanken. Eller at du fra nå av åpner all posten hennes uten å spørre først. Nekter hun, er hun dessverre, som enkelte antyder, ikke noe å samle på. En slik mistro til deg som partner må enten fikses (om mulig) - eller så bør forholdet avbrytes.

Poenget er altså ikke FB, men om hun stoler på deg eller ikke.

Postet av anonym: 5369b6e290951736970ad8347b7db984

Lenke til kommentar

Be om et viktig passord som er hennes - f.eks. til nettbanken. Eller at du fra nå av åpner all posten hennes uten å spørre først. Nekter hun, er hun dessverre, som enkelte antyder, ikke noe å samle på. En slik mistro til deg som partner må enten fikses (om mulig) - eller så bør forholdet avbrytes.

Poenget er altså ikke FB, men om hun stoler på deg eller ikke.

Postet av anonym: 5369b6e290951736970ad8347b7db984

Du sammenligner facebook med nettbanken? :ermm:

Forøvrig så fortalte jeg typen min mitt personlige passord til bankkortet mitt senest istad :w00t: Trust rules.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke gi henne passordet, vær bestemt på det, sitt grensene for ditt eget privatliv slik du føler det komfortabelt. At en er i ett forhold betyr ikke at en ikke kan få ha ett privatliv også, og der er folk litt forskjellige, noen kan dele epost passord etc mens andre synes det skal være privat, ikke fordi dem nødvendigvis jobber i FBI, men fordi enn skal føle seg trygg og komfortabel på hverandre uten at enn må hive passord etter hverandre. En vil kanskje ikke dele alt i epost eller facebook med kjæresten heller, visst kjæresten ikke takler det så kan hun/han bare stikke.

Noen liker å gå på dass alene, mens andre ikke bryr seg, dette har ingenting med tillit å gjøre! Bare se på jenter som går på dass sammen. Det har med privatliv å gjøre, men folk er forskjellige der. Det betyr ikke at en har noe å skjule, det er bare privatliv og at en bestemmer over eget privatliv, egne passord osv. Hun har ingenting med dine passord å gjøre, hun eier deg overhodet ikke, du er ikke hunden hennes. Din facebook konto er privat, nett som hennes rævhull er privat største deler av døgnet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Har du spurt henne om hvorfor hun er så desperat etter å få passordet ditt? Det kan jo tyde på at du har gjort noe som har fått henne til å bli skeptisk?

Lenke til kommentar

Hei. Det er mulig at det blir litt mye stress og litt dumt, men hvorfor tar dere ikke bare å lager en felles Facebook-konto med utvalgte venner (Som dere begge har da), så vet dere jo selv hva som står på Facebook-profilen. Og da vet dere begge hva passordet er.

Lenke til kommentar

Krev full tilgang til mobilen hennes mot ditt facebookpassord.

Dersom det ikke er greit for henne kan du bruke akkurat samme argument for å ikke gi fra deg passordet ditt.

Dersom hun synes det er greit må du bare innse at dere har ulikt synspunkt på hva som er privat...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...