Bruker-88036 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Enda en flue Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg skrev i går at jeg ikke skulle laste opp flere gamle insektsbilder, men jeg ombestemte meg og laster opp enda et. Dette er fra i fjor sommer. Exif er: ISO 100 f/5 1/2 sek 100mm Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 En helt ok flue dette! Ser nesten ut som den står på kanten av "stupebrettet"! Føler vel at kompen ikke er helt god denne gangen kanskje... 1 Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Spenstig og flott bilde! 1 Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Veldig bra macro dette - detaljert gjengivelse av flua - fin bakgrunn som fremhever motivet. 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bra detaljer og DOF. Etter min mening er ikke utsnittet optimalt. Det grønne nede i venstre hjørne kunne vært kuttet vekk, og fluen plassert i det gyldne snitt, dvs kanskje litt høyere i rammen. 1 Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Skarp og flott flue , flotte farger og bakgrunn litt forstyrrende det grønne nederst til høyre 1 Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fine farger, fin og skarp avbildning av flua. Synes den uskarpe bladbuen nederst til høyre forstyrrer, så etter min smak så kunne gjerne den delen av bildet blitt skjært bort. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg