Gå til innhold

Problemer med ny PC

Anbefalte innlegg

Kjøpte ny Pc til fruen for 2 uker siden. EN MSI 13" 1.3Ghz 2GB ram.

Det som er med Pc, den er så utrolig sein. Begynnte dagen jeg kjøpte den og skulle starte den.

Da tok ca 5 timer med oppstarts rutiner, noen jeg synes var litt rart. har kjøpt bærbar til meg selv før og den brukte 20 min.

Det er også det at prossesoren kjører på mellom 70% til 100% hele tiden. Og bruker ca 1.5GB ram konstant. Jeg fant ut hvilken prosseser som kjørte hele tiden og fjernet det.

Den ble noe bedre, men ikke i nærheten av det jeg forventer av PC. Starter maskinen på nytt.

Bruker den ca 10 min før den kan brukes. Hvilemodus ca 5 min før du kan bruke den.

(vis den ikke henger seg opp) bare bakgrunn vises og PC må restartes.....

Det som er alternativet er og formatere PC, med cd som fulgte med. Dog litt vanskelig ettersom

det ikke er noe cdrom på PC. Eller skal jeg bare levere tilbake PC og få den fixet ?? eller kreve ny. ?

Det gjelder en MSI X350

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er blitt sånn i dag at prisen på pc'er går ned, men til hvilken "pris"? Jo de er stappa full av "crapware" fordi at produsentene av crapware sponser pc-leverandøren.

Det er pengene som rår, desverre.

Jeg har hørt om et program som skal være spesielt utviklet til å fjerne crapware på laptoper, men husker ikke hva det heter nå i farta.

Lenke til kommentar

Det er blitt sånn i dag at prisen på pc'er går ned, men til hvilken "pris"? Jo de er stappa full av "crapware" fordi at produsentene av crapware sponser pc-leverandøren.

Det er pengene som rår, desverre.

Jeg har hørt om et program som skal være spesielt utviklet til å fjerne crapware på laptoper, men husker ikke hva det heter nå i farta.

http://pcdecrapifier.com/

dette du tenker på?

jeg hadde nok bare kjørt en clean intall. lasta ned en iso, og brukt produktnøkelen som følger med maskinen. en minnepenn er nok til å instalere windows;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...