Morten Ellingsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 "Lovers" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott av de to nymfene - litt hardt lys på omgivelsene ser jeg, men bildet er meget skarpt og meget severdig!! Ekstra fint at vingene er så flott gjengitt på begge !! Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Synes dette ble veldig flott. Fin komp. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du høre ut som du ikke er fornøyd,helt selv her,men det har du ingen grunn til.Ett av de bedre jeg har sett av disse skal du vite.Lyset sjenerer ikke meg det grann Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ble jo bra dette, fokus på rette sted, og blender f8 gir jo godt fokusområde. Ble kanskje litt mye kvist, forran til høyre. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Utrolig bra igjen fra deg! Skarpt så det holder dette. Ser dog at lyset sikker ikke var av det enkleste.... Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sylskarpt og flott, trass i det harde lyset. Og disse nålene bidrar jo ihvertfall til en fin komp. Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bra komp, bra skarphet Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Synes dette er svært så bra selv med alle disse grenene. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ble et flott motiv Morten, vansklig å fotografere disse urolig sjelene som skjuler seg i disse kroppene. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Blå pluss grønn...hva blir det Tøft bilde Morten! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Meget meget bra,klart og fint med god tone/farger,Lys litt hardt bare pirk,hadde det vert mitt bilde hadde eg gjort mye for og klone bort nedre hjørne med kvister eller hva det er.+for like klart i stor størelse,du var så nærme 6 her att du fikk en fra meg.terningkast 6 Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Veldig bra. Ikke lett å fange et sånt motiv. Og skarpheten er suveren. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg synes det ble meget severdig tross de vanskelige arbeidsforholdene. Noe rotete og forstyrrende omgivelser, men dyrene ble jo helt upåklagelig skarpe og fint eksponert. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Utrolig detaljert og skarpt. Artig situasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg