Niinja47 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det er ikke mulig, finnes alltid idioter Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) OJ har da vitterlig spøkt nok med islam, og fremmedkultur generelt. Får nå se da, om brenning av koranen kanskje kan redde den miserable grillsesongen vi har hatt i år. Det sies at koranen medfører hete, og futt. Edit: http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Feigt--ikke-brenne-Koranen-1798735.html Endret 8. august 2011 av norskgoy Lenke til kommentar
Ingen-tvang Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det var Finn Graff som utviste den ultimate feighet, det mentale forfall og den intellektuelle kortslutning da han innrømmet at han ikke lenger turte å tegne karikaturer som kunne tjene til å gjøre narr av muslimer og islam, men at han fortsatt skulle fortsette å gjøre det samme med kristne og kristendom. Begrunnelsen bestod i at han hadde livet kjært. Fremfor å slutte å latterliggjøre alle religioner ville han bare slutte å gjøre det med islam. Begrunnelse: "Jeg har livet kjært". Moral: "Bare tru meg på livet så rammer jeg deg ikke med kritikk i mine karikaturtegninger". For en stakkars liten ryggløs, inkonsekvent gutt du er, husker jeg, jeg tenkte da han var i debattprogrammet på TV2. Neste gang muslimpakket truer oss med vold, vi som gjør narr av den krigshissende, pedofile epileptimer'n de kaller profet bør det norske folk svare med å fylle youtube med snutter som viser ekskrimentene deres falle ned i en åpen koran. 2 Lenke til kommentar
tole Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det var Finn Graff som utviste den ultimate feighet, det mentale forfall og den intellektuelle kortslutning da han innrømmet at han ikke lenger turte å tegne karikaturer som kunne tjene til å gjøre narr av muslimer og islam, men at han fortsatt skulle fortsette å gjøre det samme med kristne og kristendom. Begrunnelsen bestod i at han hadde livet kjært. Fremfor å slutte å latterliggjøre alle religioner ville han bare slutte å gjøre det med islam. Begrunnelse: "Jeg har livet kjært". Moral: "Bare tru meg på livet så rammer jeg deg ikke med kritikk i mine karikaturtegninger". For en stakkars liten ryggløs, inkonsekvent gutt du er, husker jeg, jeg tenkte da han var i debattprogrammet på TV2. Neste gang muslimpakket truer oss med vold, vi som gjør narr av den krigshissende, pedofile epileptimer'n de kaller profet bør det norske folk svare med å fylle youtube med snutter som viser ekskrimentene deres falle ned i en åpen koran. Du gjør nar av han som er personlig identifisert men du vil selv fylle youtube med videoer for å vise avsky ? An eye for an eye makes the whole world blind. Lenke til kommentar
Ingen-tvang Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det var Finn Graff som utviste den ultimate feighet, det mentale forfall og den intellektuelle kortslutning da han innrømmet at han ikke lenger turte å tegne karikaturer som kunne tjene til å gjøre narr av muslimer og islam, men at han fortsatt skulle fortsette å gjøre det samme med kristne og kristendom. Begrunnelsen bestod i at han hadde livet kjært. Fremfor å slutte å latterliggjøre alle religioner ville han bare slutte å gjøre det med islam. Begrunnelse: "Jeg har livet kjært". Moral: "Bare tru meg på livet så rammer jeg deg ikke med kritikk i mine karikaturtegninger". For en stakkars liten ryggløs, inkonsekvent gutt du er, husker jeg, jeg tenkte da han var i debattprogrammet på TV2. Neste gang muslimpakket truer oss med vold, vi som gjør narr av den krigshissende, pedofile epileptimer'n de kaller profet bør det norske folk svare med å fylle youtube med snutter som viser ekskrimentene deres falle ned i en åpen koran. Du gjør nar av han som er personlig identifisert men du vil selv fylle youtube med videoer for å vise avsky ? Jeg forstår ikke inkoherent rør. Skriv noe annet. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvor ofte truer dette "muslimpakket" oss uprovosert med vold, egentlig? Lenke til kommentar
tole Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg tror dette er et resultat av påvirkning og disponerting sammen med en utrygghetsfølelse. Verdenssynet påvirkes av hva man selv har opplevd og taklet ulike påkjenninger ut i fra sine forutsetninger. Tror også det krever et sterkt intellekt og en ego-truende motivasjon som nødvendigvis ikke trenger å henge direkte i sammenheng med dem man utpeker som fiender. Hjernen er meget kompleks i så måte, men enkelte ting er rimelig logisk med tanke på årsak-virkning. Er en del interesante artikler om emnet av fagfolk for de som er interessert: http://www.webfilosofen.no/artikler/terrorviruset-var-indre-fascist/ http://www.webpsykologen.no/artikler/psykoanalyse-av-ekstreme-meninger/ http://www.webpsykologen.no/artikler/en-terrorists-forrykte-tankeverden/ Lenke til kommentar
tole Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg forstår ikke inkoherent rør. Skriv noe annet. Tror du forstod det veldig godt, bare at du ikke likte det. Jeg tror du projiserer din egen feighet over på Finn fordi du misliker så strekt den egenskapen ved deg selv. Svaret ditt tyder på benektelse. 1 Lenke til kommentar
Ingen-tvang Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvor ofte truer dette "muslimpakket" oss uprovosert med vold, egentlig? Personlig blir jeg truet på livet hver eneste gang jeg har deltatt i debatt om islam. Hva forsøker du å kommunisere med ditt spørsmål? At det bør aksepteres at muslimpakket truer med vold etter at vi har gjort narr av religionen deres, så sant de ikke gjør det så ofte? 1 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Personlig blir jeg truet på livet hver eneste gang jeg har deltatt i debatt om islam. Hva forsøker du å kommunisere med ditt spørsmål? At det bør aksepteres at muslimpakket truer med vold etter at vi har gjort narr av religionen deres, så sant de ikke gjør det så ofte? I så fall blir du truet av (muslimske) enkeltindivider. Å generalisere et helt folk ut ifra dette gir ingen mening. Trussel om vold er uakseptabelt uansett hvilken religion eller ideologi man tilhører. Lenke til kommentar
tole Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Nei, veslegutten, teksten din ga virkelig ingen fornuftig mening. Den ble ikke lettere å forstå etter denne oppklaring. Det som ble tydelig består i at du er den sorten tulling som lirer av deg kritikkverdig oppførsel, men er ikke med hell istand til å koble det til handling hos dem du forsøker å ramme. Hersketeknikker som velsegutten og tulling fritar deg ganske mye legitimitet og virker fullstendig mot sin hensikt når du skal føre en saklig debatt. Har du direkte noen gang konfrontert muslimer og gjort narr av deres religion på en måte som identifiserer seg personlig på samme måte som Finn ? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Misliker sterkt når høyremiljøet driver og sprenger bomber og slikt rundt om i landet. ABBs handlinger har visst ført til at mange av hans meningfeller plutselig har infiltrert diskusjon.no (kanskje noe mindre ekstrem, men likevel). 1 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 ABBs handlinger har visst ført til at mange av hans meningfeller plutselig har infiltrert diskusjon.no (kanskje noe mindre ekstrem, men likevel). For noe surrealistisk vås. Dere må bare akseptere at det finnes folk som har andre meninger enn det rosenrøde sosialdemokratiske klisset. 2 Lenke til kommentar
Decline Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvordan vi egenproduserer terrorister? Slik: http://www.dagbladet.no/2011/08/08/nyheter/facebook/utoya/17522781/ "- Nå blir det blod" Lenke til kommentar
tole Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 ABBs handlinger har visst ført til at mange av hans meningfeller plutselig har infiltrert diskusjon.no (kanskje noe mindre ekstrem, men likevel). For noe surrealistisk vås. Dere må bare akseptere at det finnes folk som har andre meninger enn det rosenrøde sosialdemokratiske klisset. At det er politiske motiver som makt og kontroll også tolket bak islam og alle de andre religionene er vel hevet over enhver tvil. Det som er spesielt med med mange muslimer er at de bevisst søker å fø så mange barn som overhodet mulig nettopp for å bli dominerende i alle verdenshjørner. Også i kristendommen finner du "slekt skal følge slekters gang". Norge har gjort seg avhengig av arbeidskraften til invandrere for å fungere. I tillegg fører UDI en ganske så restriktiv linje så ting er ganske mer sammensatt enn både ekstremistene og sosialdemokratene uttrykker, selv om jeg ikke oppfatter disse som direkte motpoler. Vi mennesker er stort sett noen lettpåvirkelige, tankeløse og underutviklede dyr med en forvokst hjerne som forhåpentligvis etterhvert lærer å leve i pakt med hverandre og naturen. Forhåpentligvis før vi har ødelagt planeten vår og fordervet enda flere mennesker med grådighet og hat-propaganda. Jeg venter i åndeløs spenning 2 Lenke til kommentar
Decline Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Synd hvordan rasister her inne herjer rundt og kalle folkegrupper i landet vårt for "et pakk", i disse tider hvor høyreekstremismen for lengst har blitt avslørt og spilt utover sidebanen. Hatet vil ingen ende ta, men det er jo så enkelt å hate minoriteter. Det viste nazismen oss, dessverre er det ikke alle som har lært av historien. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Synd hvordan rasister her inne herjer rundt og kalle folkegrupper i landet vårt for "et pakk", i disse tider hvor høyreekstremismen for lengst har blitt avslørt og spilt utover sidebanen. Hatet vil ingen ende ta, men det er jo så enkelt å hate minoriteter. Det viste nazismen oss, dessverre er det ikke alle som har lært av historien. For å snu litt på flisa, hva lærte islamske samfunn om nazismen? Gjerne de norske islamske samfunn (foruten bosniske og albanske). Endret 8. august 2011 av norskgoy Lenke til kommentar
Spider Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Å generalisere gir derimot svært god mening. Ikke bare gir det god mening, men det er måten vi mennesker har vært i stand til å overleve gjennom alle tider. På bakgrunn av mange enkelttilfeller kan vi komme til svært treffende konklusjoner om store grupper. Det muslimske pakk har koranen å støtte seg på for å gjøre hva enn de ønsker med ikke-muslimer. Det finnes ikke den handling tilstrekkelig ond slik at den ikke kan rettferdiggjøres ved koranen. Således er det ikke nødvendig at en muslim tas på fersk gjerning. Det er mer enn nok at han kaller seg muslim, underforstått at han hyller koranen. Da er han skyldig. At det finnes et fredsbudskap i boken også gjør den ikke mindre ond. Faktisk snarere tvert imot. Den blir bare meget farligre av det. Er det noe som særpreger den muslimske kultur så er det å si en ting offentlig og mene det stikk motsatte når en er blant sine egne. Dette er et korrupt folkeslag totalt ribbet for enhver anstendig ærefølelse. Muslimer er kort og vodt, et pakk, og vi har et hav av frittstående enkelttilfeller til å bekrefte dette. Det finnes ikke én religion som ikke har et nedlatende syn på andre religioner (men unntak av kanskje Hinduismen). At et slikt syn står sterkere i de deler av verden hvor fattigdom og nasjonal og internasjonal undertrykking er en normal hverdag er fullt forståelig spør du meg, og kan ikke knyttes opp mot de muslimer som lever i friere samfunn. Av personlig erfaring utvannes slike holdninger over kort tid blant de som flytter hit til Norge. Endret 8. august 2011 av elevathor 1 Lenke til kommentar
Ingen-tvang Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 ABBs handlinger har visst ført til at mange av hans meningfeller plutselig har infiltrert diskusjon.no (kanskje noe mindre ekstrem, men likevel). For noe surrealistisk vås. Dere må bare akseptere at det finnes folk som har andre meninger enn det rosenrøde sosialdemokratiske klisset. Jeg er redd du må slå deg til ro med at du aldri vil få noe forstandig fra det sosialdemokratiske pakk. De har ingen holdbar argumentsjon til støtte for sin ideologi. Slik argumentasjon finnes ikke. De har bare appeller til takefeil hvorav appell til føleri er det mest brukte. De kommer aldri til å ville forstå at det å være sulten gir ikke moralsk rett til å stjele. De kommer aldri til å akseptere at det ikke er mulig på fornuftig vis å støtte en lov som forbyr individet å stjele, men ikke bermen. Når de antyder at du som frihetselsker er i samme gruppe som ABB så har du bare fordel av å nikke og bukke. Hvis en velger å overse merkverdighetene til ABB, men konsentere seg om essensen så er det meget enkelt å demonstrere at det som med nødvendighet må være ABB's mest essensielle poeng faktisk er høyst gyldig. Den eneste realitiske måte å motvirke sosialdemokratiets tvang og tyveri av rettskafne mennesker er nemlig ved bruk av veldig mye vold. Sosialdemokraten anser ideologien sin å gi ham enorme økonomiske fordeler og er ikke villig til å gi opp sin stjel og del- mentalitet før han forstår at det er en reell risiko for å bli drept. Det kan bare være en fordel for oss frihetselskende mennesker å nikke anerkjennende til påstander om at vi er lik ABB. Det sørger for å ufarliggjøre ABB. Det sørger for å legitimere hans metoder. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det gir ingen mening å diskutere med ekstremister - de har for lengst hevet seg over alt og alle som ikke sitter med samme ekstreme meninger og poeng som dem selv. Når det kommer til tåkehav og argumentasjon sitter vel ikke bare sosialdemokrater marxister og resten av "pakket" i glasshus. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå