smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Rica Seilet! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott arkitetkur som er mer enn skarp nok for meg. Har selv vært der og det er et imponerende byggverk. Muligens noe midtstillt? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Skarpt og godt utført.Kanskje noe midtstilt,men det kan godt bare være meg som synes Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fint av seilet, noe midtstilt kanskje. Var på toppen av åsen i sommer, er det kafe'n vi ser oppe til venstre? Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Syntes dette er et flott motiv, og at midtstillingen fungerer. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Spennende arkitektur dette her. Hvordan den passer inn i den øvrige bebyggelsen kan vel diskuteres. Fint formidlet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Flott arkitetkur som er mer enn skarp nok for meg. Har selv vært der og det er et imponerende byggverk. Muligens noe midtstillt? Takker Morten! Midstilte denne ja.. Skarpt og godt utført.Kanskje noe midtstilt,men det kan godt bare være meg som synes TAkker Jan Erik! Midstilte denne ja... Fint av seilet, noe midtstilt kanskje. Var på toppen av åsen i sommer, er det kafe'n vi ser oppe til venstre? TAkker Melvin! Valgte Seilet i midten ja... Stemmer det med kafeterian (Varden). som er et kjent turistmål og turmål.. Syntes dette er et flott motiv, og at midtstillingen fungerer. Takker Håkon! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Spennende arkitektur dette her. Hvordan den passer inn i den øvrige bebyggelsen kan vel diskuteres. Fint formidlet. Takker Rolf! Fungerer godt for oss lokalt etterhvert som en blir vant til annerlesheten. Dessuten noen andre bygg i umiddelbar nærhet som gjør dette som en del av en helthet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg