Gå til innhold

[Løst] Ny mobil. Billig Iphone 3gs eller ny modell eks sensation?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har bestemt meg for å kjøpe meg en ny telefon siden den jeg har nå ble kjøpt for 1000 kroner, 5 år siden, og begynner å fuske litt.

Jeg lurer på hvor mye jeg skal bruke på en ny telefon, er det verdt å bruke 3-4-5 tusen kroner på en av toppmodellene eks Samsung Galaxy S II eller Xperia Arc når jeg kan få en iPhone 3GS 32 GB for 1600 kroner?

Jeg har lyst til å kunne se film, spille og høre på radio på telefonen.

EDIT: Ser ut som om det bare var en ekstra del jeg fikk på den lenken jeg ga for iphone, men jeg lurer fortsatt på hvor mye mer jeg får ut av en mye dyrere modell enn en billig til 2000 http://www.prisguide...an-u8800-144240 og om det er verdt det.

Endret av Pettersenper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig brukt lite radio, men i sommer jobbet jeg med plenklipp og det hadde blitt utrolig kjedelig uten radio. Jeg lurer også på Xperia Neo som ser ut til å være en bra telefon MED radio, men jeg er usikker på hvor mye mer jeg får ut av mobilen for de ekstra tusen kronene? Er det stor forskjell mellom skjermkvalitet og hvor bra spill og film går?

Lenke til kommentar

Mobiltelefoner og tilbehør til meget lave priser. Alle våre mobiltelefoner selges uten operatørlås. Enkelt for deg, enkelt for oss.

Du kjøper altså telefonen, kaster simkortet du får til skogs å bruker ditt gamle simkort.

Du må vel betale en fast månedspris i 1 år, men den kommer da bare totalt på 1070kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...