Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er lei av å savne henne...

Anbefalte innlegg

Hei der.

Er en gutt på 23 år som ble dumpet for litt over et halvt år siden. Jenta å jeg har hatt kontakt men ikke noe mer. Vi var sammen nesten 5 år, men plutselig ble det slutt.. og nå et halvt år etter begynner hun å komme seg videre, dvs er med en fyr VELDIG ofte og kontakten våres er blitt minimal.

Jeg vet at jeg ikke bør tenke på det så ofte osv. men er letter sagt enn gjort.. Vet ikke hva jeg skal gjøre får å bli lykkelig igjen, klarer ikke å komme meg videre. Ja jeg har truffet andre jenter men det er kun en i verden jeg elsker å klarer å føle noe for..

Er det noen andre som hatt hatt det slik og komt videre, eller kan gi meg noe tips?

Postet av anonym: 27f29183002bfdca03d6714cc4fd9b08

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nesten vært borti det før , Dama holdte på og slå opp og vi har vært sammen i snart 4 år , Hun betyr og når hun sa det hun sa var det veldig vondt men vi komm oss igjenom det

jeg vet ikke hva du liker og gjøre men om du trener , spiller , Leser , eller liker friluftsliv så driv med det du liker det kan hjelpe deg med og sette tankene andre steder

Bruk tid med venner og andre jenter , det kan hende du tenker på hu litt da også men prøv og venn deg til og være med andre jenter , Dra på fest og dra ut prøv og ha det morro få med deg venner ut på byen eller bowling eller hva nå enn som faller i interesse , Si ifra til vennene dine at du trenger litt hjelp og at du trenger og finne på noe , du burde kunne si dette til Vennene dine ,

om du har gode venner så prat med dem få dem til og hjelpe deg , Finn på noe gøy og ikke sitt alene og tenk på henne . Driv med noe som gjør deg litt opptatt og fokusert så glemmer du og tenke på henne , det kommer sikkert tilbake men det hjelper over tid . Har en veldig god venn som nettop har vært gjennom det samme og han holder på med ting han liker ofte og er mye med meg og andre venner så det virker som det går bedre med han nå , værtfall når han driver med noe =)

Lykke til !

Lenke til kommentar

Jeg var i din situasjon for to år siden! Jeg hadde det akkurat slikt som deg bare at jeg ble dumpet til fordel for en annen mann. Dette knuste meg totalt og kom som lyn fra klar himmel.

Jeg ble psykisk syk og deprimert. Jeg nådde det andre vil kalle "rock bottom".

Vi hadde vært sammen i 6 år fra vi var 15 år. Hun var enestående og godt likt. Jeg på den andre siden var helt ok i forhold til henne. Jeg ser tilbake og tenker at jeg var heldig som hadde henne i 6 år, selv om bruddet var som et knivstikk.

Etter ett år med grining fra min side bestemte jeg meg for å ta meg selv i nakken. Jeg kunne ikke leve slikt lenger... Jeg satte meg ned og tenkte hva jeg ville med mitt liv foruten om å ha henne. Jeg gav meg selv en uke til på å deppe, slik at jeg fra mandag neste uke, skulle legge henne bak meg. Hun skulle være min fortid. Jeg måtte begynne å tenke på min egen fremtid. Det var helvettes vondt!!! MEN smertene gikk gradevis over etterhvert, som vi ikke lengre hadde kontakt.

Så sett deg ned! Bestem deg for å IKKE lengre ta kontakt med henne. Det kommer bare til å utsette sorgen og det vil du ikke. Lev livet ditt! Heng med de single vennene dine. Møt nye mennesker og kanskje en gang kan dere ha kontakt igjen.

Den første stunden etter vi brøt kontakten, så var det vondt å se henne leie hånden med hennes nye mann. Men etter jeg hadde sett dem 5-6 ganger, så gjorde det ikke så vondt lengre. (P.S Hjelper ikke at hun ble gravid med ganske tidlig etter).

Så for all del, ikke ta kontakt med henne! Det er mange som har vært i din sitasjon.

Forresten jeg klarte heller ikke å få følelser for noen andre i tiden etter, før nå. Jeg har nå begynt å date en jente som jeg endelig klarer å se for meg som en kjæreste. :)

Lykke til!

Postet av anonym: 034d974d7390cf3f7f5affb39e291f76

Lenke til kommentar

Så lenge dere tror at eksene deres er en form for "overmennesker" kommer dere aldri videre med livene deres. Trodde det samme om eksen min, men når man blir forelsket i noen andre og oppdager andre sine kvaliteter ser man lett at ting ikke er så vanskelig allikevel.

Du kan selvfølgelig ha kontakt med henne, men da må du innse realiteten, og det er at det neppe kommer til å bli dere igjen. Du er i samme fella som jeg var ettersom du fremdeles har kontakt med eksen din, og det eneste du oppnår er å utsette kjærlighetssorgen på denne måten.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Been there, done that!

Det er forjævlig... men bare for en periode. Den beste medisinen er andre mennesker! Hold deg selv opptatt i andres selskap og sitt for all del ikke alene og tenk over henne. Besøk slekt, venner og bekjente som du kanskje har mistet litt kontakten med i det siste. Dra ut med kompiser, spill med kompiser og gjør alt du ikke kunne gjøre når du hadde kjæreste.

Det som hjalp meg veldig var å tenke som så at; hun var jo ikke livet mitt. Altså jeg er jo enda meg og meg som individ. Jeg kan da stort sett gjøre akkurat det samme nå som da.

En ny jente som liker deg for den du er finner du med tiden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...