Cr4ZyF34R Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hei, har kommet til rette å skal selge stasjonæren min osv og heller skaffe meg en bærbar og skal game og redigere på den, og en del til skolebruk så lurer på om hvilken pc jeg får mest for pengene av utsenede kan ha litt å si, og ikke noe som jeg må ha på reperasjon hele tida heller Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 kanskje du kan vurdere denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635753 Men vist andre har et bedre forslag, kom gjerne har også planlagt å kjøpe meg Laptop til 12k ikke om så lenge Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hvorfor ikke bare ha en billig laptop til å gjøre notater og lese internett på mens du har en stasjonær til gaming og video? En laptop som Mgut lenket til når såvidt opp til en stasjonær til 5000 kr i ytelse. Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Hvorfor ikke bare ha en billig laptop til å gjøre notater og lese internett på mens du har en stasjonær til gaming og video? En laptop som Mgut lenket til når såvidt opp til en stasjonær til 5000 kr i ytelse. det har seg sånn at, eg har hatt stasjonært i ein del år no og vil gå over til bærbar PGA at eg har skillte foreldre, sånn at eg faktisk kan frakte pc-en uten bil har nemlig moped også når eg skal på lan sleppe eg å måtte gå fleire tura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå