SuperSjantis Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Personlig hadde jeg valgt et annet skjermkort med 2GB minne. Ny hardware fra AMD er rett rundt hjørnet. Både prosessorer og skjermkort. Å bruke 2,6k nå på et skjermkort vil være bortkastet ettersom 7000-serien til AMD vil være mye bedre til samme eller lavere pris. Prosessoren i oppsettet er også meget god, men som sagt; AMD kommer med nye prosessorer om en måned eller to som jeg er ganske sikker på kommer til å ligge hakket høyere enn Intel's Sandy Bridge gjør akkurat nå. Det siste jeg har å utsette på oppsettet er CPU-kjølern. Om du ikke kommer til å overklokke prosessoren er det helt unødvendig med den kjøleren der. Om du vil ha glass i sidedøra på PC'n og ha "vannkjøling" til 700 spenn kun for looks, så go for it. Jeg ville også ha kjøpt komponentene på dustinhome.no siden du får mer for penga Dropp kjøleren og gå for denne istedet. En meget god kjøler som er stillegående, og er yter bedre en prisen tilsier Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Tror du grafik kortet er bra nok til å takle black ops FULL Graphic ?!og alle de nye spillene som kommer slutten av 2011 ? PC'n der vil kjøre BO på full grafikk uten problem, men ikke spillene som snart kommer. MW4 og skyrim f.eks. kommer til å kreve mer. Derfor hadde det vært lurt å vente en liten stund til ny hardware snart kommer Uansett, her er et oppsett jeg har laget på dustinhome. Jeg får ikke til å linke hele oppsettet av en eller annen grunn, og kan ikke bruke prisguide:S Så klikk på hver link å klikk kjøp for å legge i handlevogn. Da får du en fin oversikt =) hovedkort Skjermkort Kabinett Minne PSU CPU Operativsystem(hvis du har XP, Vista fra før av) SSD Optisk Drev HDD CPU-kjøler Dette oppsettet er bra om du ikke klarer å vente på AMD's nye prosessorer og skjermkort, pluss at du kaster ikke bort penger på unødvendig shait Jeg ville kjøpt ei vifte eller 2 i tilleg til de som følger med kabinettet ^^ Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jonfla, han må jo selvfølgelig kjøpe OEM. Tenk nå litt over når du hjelper en person som ikke kan en drit om pc'er. Antar at du mener MW3, ikke sant? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jonfla, han må jo selvfølgelig kjøpe OEM. Tenk nå litt over når du hjelper en person som ikke kan en drit om pc'er. Antar at du mener MW3, ikke sant? Gikk litt fort i svingene her, MW3* Jeg tenkte på det med OEM jeg og, men han skrev i førstepost at en kompis hjalp til. Så Torepham, kjøp denne versjonen av windows 7 istedet for den jeg linket i oppsettet Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er vel aldri lurt å vente. Da ender man opp med å vente evig, for det er alltids nye spill og ny hardware som dukker opp. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Husk antistatisk armband! Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Sant at man ikke kan vente på teknologi, men ettersom AMD's kommende CPU'er har en helt ny arkitektur, vil jeg si det er verdt å vente å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå