Gå til innhold

Gaming PC For 7-9 tusen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallais! Hva skal du bruke PC'n til ? Om du er gamer ville jeg ha skiftet ut prosessoren til en i5-2500k for en tusenlapp mindre, siden den holder i massevis og litt til.

Hovedkortet han har valgt passer ikke med prosessoren, ettersom den har AM3-socket beregnet på AMD-prosessorer, og Intels sandy bridge-prosessorer bruker socket 1155.

Jeg ville ha tatt utgangspunkt fra denne PC'n som Agentspoon har satt opp, og skiftet ut deler etter hva du trenger.

Om du for det meste vil bruke PC'n til spilling ville jeg ha gått for et litt kraftigere skjermkort og sterkere strømforsyning.

Vi kan hjelpe deg videre om du forteller hva du skal bruke PC'n til :)

EDIT: By the way, hvis du skal bruke SSD'n som systemharddisk ville jeg ha gått for Crucial m4 som er satt opp i Black Refinery-handlelisten, eller en annen 60GB SSD. Jeg har en OCZ Agility III 60GB, og på den har jeg Windows 7 HP 64-bit med drivere til all maskinvare, Steam med COD: Black Ops, nettleser, spotify, torrentklient og alle andre småprogrammer som jeg bruker. Likevel har jeg fortsatt 22GB ledig plass^^

Endret av jonfla91
Lenke til kommentar

Hallais! Hva skal du bruke PC'n til ? Om du er gamer ville jeg ha skiftet ut prosessoren til en i5-2500k for en tusenlapp mindre, siden den holder i massevis og litt til.

Hovedkortet han har valgt passer ikke med prosessoren, ettersom den har AM3-socket beregnet på AMD-prosessorer, og Intels sandy bridge-prosessorer bruker socket 1155.

Jeg ville ha tatt utgangspunkt fra denne PC'n som Agentspoon har satt opp, og skiftet ut deler etter hva du trenger.

Om du for det meste vil bruke PC'n til spilling ville jeg ha gått for et litt kraftigere skjermkort og sterkere strømforsyning.

Vi kan hjelpe deg videre om du forteller hva du skal bruke PC'n til :)

EDIT: By the way, hvis du skal bruke SSD'n som systemharddisk ville jeg ha gått for Crucial m4 som er satt opp i Black Refinery-handlelisten, eller en annen 60GB SSD. Jeg har en OCZ Agility III 60GB, og på den har jeg Windows 7 HP 64-bit med drivere til all maskinvare, Steam med COD: Black Ops, nettleser, spotify, torrentklient og alle andre småprogrammer som jeg bruker. Likevel har jeg fortsatt 22GB ledig plass^^

Heihei, jeg skal bruke pc til bare gaming!. Som skal takle de nye spillene!. Det er første gang jeg skal bygge et pc!, Har ikke gjort det før. Så jeg vet ikke hva og hvordan ting skal passe sammen !. Kan du prøve å bygge en pc til meg for ca 7-9k !. Det ville vært helt perfekt :D

Lenke til kommentar

Jeg kunne ha gått for dette oppsettet, pluss denne SSD'n, som jeg har god erfaring med selv. Et par av komponentene i Black Refinery finner du ikke på dustinhome, og det er der du bør handle. Gode priser og billig frakt:)

Jeg får ikke se noe!, Det står "Denne listen er ikke offentliggjort"

KR 9000,- skal dette inkludere frakt?

Nei, uten frakt ! :)

Lenke til kommentar

nei, da må du nokk opp i prisklasse, klarte ikke dette siden du trenger opperativ system, men vist du klarer å presse deg til 10k så klarer jeg dette lett, men du vil nokk klare alle dagens spill på medium/high med dx10.1 det er ikke så mange spill som har dx11, ikke ennå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...