Xpada Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 HEi, Jeg trenger hjelp med å bygge en pc som koster rundt 7 - 9 tusen!. Dette her har jeg og en venn satt sammen http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=958706&su=11F218CE-BEBD-49C2-8744-7B4787B1A35F Vis det er noe feil med det, Eller noe jeg bør forandres! Please si ifra! Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Hallais! Hva skal du bruke PC'n til ? Om du er gamer ville jeg ha skiftet ut prosessoren til en i5-2500k for en tusenlapp mindre, siden den holder i massevis og litt til. Hovedkortet han har valgt passer ikke med prosessoren, ettersom den har AM3-socket beregnet på AMD-prosessorer, og Intels sandy bridge-prosessorer bruker socket 1155. Jeg ville ha tatt utgangspunkt fra denne PC'n som Agentspoon har satt opp, og skiftet ut deler etter hva du trenger. Om du for det meste vil bruke PC'n til spilling ville jeg ha gått for et litt kraftigere skjermkort og sterkere strømforsyning. Vi kan hjelpe deg videre om du forteller hva du skal bruke PC'n til EDIT: By the way, hvis du skal bruke SSD'n som systemharddisk ville jeg ha gått for Crucial m4 som er satt opp i Black Refinery-handlelisten, eller en annen 60GB SSD. Jeg har en OCZ Agility III 60GB, og på den har jeg Windows 7 HP 64-bit med drivere til all maskinvare, Steam med COD: Black Ops, nettleser, spotify, torrentklient og alle andre småprogrammer som jeg bruker. Likevel har jeg fortsatt 22GB ledig plass^^ Endret 6. august 2011 av jonfla91 Lenke til kommentar
Xpada Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Hallais! Hva skal du bruke PC'n til ? Om du er gamer ville jeg ha skiftet ut prosessoren til en i5-2500k for en tusenlapp mindre, siden den holder i massevis og litt til. Hovedkortet han har valgt passer ikke med prosessoren, ettersom den har AM3-socket beregnet på AMD-prosessorer, og Intels sandy bridge-prosessorer bruker socket 1155. Jeg ville ha tatt utgangspunkt fra denne PC'n som Agentspoon har satt opp, og skiftet ut deler etter hva du trenger. Om du for det meste vil bruke PC'n til spilling ville jeg ha gått for et litt kraftigere skjermkort og sterkere strømforsyning. Vi kan hjelpe deg videre om du forteller hva du skal bruke PC'n til EDIT: By the way, hvis du skal bruke SSD'n som systemharddisk ville jeg ha gått for Crucial m4 som er satt opp i Black Refinery-handlelisten, eller en annen 60GB SSD. Jeg har en OCZ Agility III 60GB, og på den har jeg Windows 7 HP 64-bit med drivere til all maskinvare, Steam med COD: Black Ops, nettleser, spotify, torrentklient og alle andre småprogrammer som jeg bruker. Likevel har jeg fortsatt 22GB ledig plass^^ Heihei, jeg skal bruke pc til bare gaming!. Som skal takle de nye spillene!. Det er første gang jeg skal bygge et pc!, Har ikke gjort det før. Så jeg vet ikke hva og hvordan ting skal passe sammen !. Kan du prøve å bygge en pc til meg for ca 7-9k !. Det ville vært helt perfekt Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Kan du prøve å bygge en pc til meg for ca 7-9k !. Det ville vært helt perfekt Ferdig snart =) EDIT: forresten, trenger du kabinett? Endret 6. august 2011 av jonfla91 Lenke til kommentar
Xpada Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Kan du prøve å bygge en pc til meg for ca 7-9k !. Det ville vært helt perfekt Ferdig snart =) EDIT: forresten, trenger du kabinett? Ja, jeg trenger absolutt ALT ! Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg kunne ha gått for dette oppsettet, pluss denne SSD'n, som jeg har god erfaring med selv. Et par av komponentene i Black Refinery finner du ikke på dustinhome, og det er der du bør handle. Gode priser og billig frakt:) Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 KR 9000,- skal dette inkludere frakt? Lenke til kommentar
Xpada Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Jeg kunne ha gått for dette oppsettet, pluss denne SSD'n, som jeg har god erfaring med selv. Et par av komponentene i Black Refinery finner du ikke på dustinhome, og det er der du bør handle. Gode priser og billig frakt:) Jeg får ikke se noe!, Det står "Denne listen er ikke offentliggjort" KR 9000,- skal dette inkludere frakt? Nei, uten frakt ! Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Er det Noe krav til kabinettet? Lenke til kommentar
Xpada Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Er det Noe krav til kabinettet? Neinei, Bare pc'en er BRA nok til å spille !. Så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) trenger du noen skjerm eller har du fra før av? Edit: her er det jeg har kommet fra til for så å si 9k http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=958744&su=09A6B921-89A7-44F6-93B3-B119388187C3 Endret 6. august 2011 av Mgut Lenke til kommentar
Xpada Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 trenger du noen skjerm eller har du fra før av? Edit: her er det jeg har kommet fra til for så å si 9k http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=958744&su=09A6B921-89A7-44F6-93B3-B119388187C3 Tusen takk!, Det kan jeg skaffe selv!. Men Tror du grafik kortet er bra nok til å takle black ops FULL Graphic ?!og alle de nye spillene som kommer slutten av 2011 ? Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 nei, da må du nokk opp i prisklasse, klarte ikke dette siden du trenger opperativ system, men vist du klarer å presse deg til 10k så klarer jeg dette lett, men du vil nokk klare alle dagens spill på medium/high med dx10.1 det er ikke så mange spill som har dx11, ikke ennå Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Trenger du mus og tastatur eller har du selv, eller klarer du å skaffe dette selv? Lenke til kommentar
Xpada Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Trenger du mus og tastatur eller har du selv, eller klarer du å skaffe dette selv? Det får jeg skaffa selv, ellers takk Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 oki, men klarer du å presse deg til 10k? Lenke til kommentar
Xpada Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 oki, men klarer du å presse deg til 10k? ja, det tror jeg at jeg faktisk kan få til! Men mer enn det kan jeg ikke ! Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 ok, men her er oppsettet da her er det http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=958744&su=09A6B921-89A7-44F6-93B3-B119388187C3 Lenke til kommentar
Xpada Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) ok, men her er oppsettet da her er det http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=958744&su=09A6B921-89A7-44F6-93B3-B119388187C3 Den ser veldig bra ut !. Skal vurdere ! EDIT : Er det ALT jeg trenger for å lage et pc ? Eller trenger jeg noe mer ?? Endret 6. august 2011 av Torepham Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 det er alt du trenger for å bygge en komplett pc med Opperativ system = OS, ikke noe mer, denne skal klare alle spill som kommer ut i år med gode grafikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå