Tove Iren Torland Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sommer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Så fint av sommerfuglen! Vet at den er vanskelig å få bra eksponert. Jeg bruker ofte blender 8 eller mindre for å få større dybdeskarphet. Det er mye sommerfugl som skal dekkes.. Her ser det ut som fokuspunktet sitter på den hårete kroppen og "ansiktet " til sommerfuglen, mens vingene blir mere uskarpe. Jeg har sett du har mange flotte macrobilder, så jeg har sett at dette er noe du kan, men brukte du autofokus her? Med manuell fokus er det lettere å styre hvor skarpheten skal sitte. Når det er sagt, så synes jeg den duse og grønne bakgrunnen gjør sitt til å fremheve sommerfuglen godt Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Tusen takk Carina for flott kommentar , bruker bare manuell fokus, prøvde blender 7,1 uten noe bedre resultat og så er dei alltid framme i sollys , som ikke gjør det lettere øve og øve Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Litt uskarp i vingen som sagt, men ellers veldig bra :=) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg synes dette ble veldig fint tross sterkt og vanskelig lys. Flott at øynene og sugerøret ble skarpt, også pluss for fin komp og bakgrunn Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott Admiralmacro !! Teknisk er det litt å gå på her og der, men helhetsinntrykket er veldig bra! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Veldig bra Tove. Skarp og fin der det skal være. Du takler høylyset på en god måte, behagelig bakgrunn som fremhever Admiralen på en fin måte. Flott! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Greit sommerfulgbilde! Dog litt ugreit at det blir litt forvirrende med det skarpe/uskarpe som flyter litt over i hverandre... Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fine farger og bra teknisk. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Øve og øve ja,det er det som er kjekt,for meg virker det som fargestøy som ødelegger litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg