nijis Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Fikk PC'n fra reprasjon for 3-4 dager siden, igår, etter at jeg innstallerte en oppdatering for Windows har alt blitt så fuck'd, PCn lagger, alt stopper, er sen etc. Først trodde jeg det var at PCn falt ned fra senga igår kveld, men da ville ikke Sikkermodus funket så godt som det gjør. Så prøvde gjenoppretting av Windows før den oppdateringen, men det ble bare feilmelding. Og nå vet jeg ikke mer for hva jeg skal gjøre. Reinnstallere PC'n? Nå funker fadern ikke gjenoppretting lenger heller. "Alvorlig feil (Ox8294023984fffwwadhahw)" Har btw veldig lite PC-lærdom Prøver ihvertfall å innstallere flere oppdateringer nå, se om det funker. Endret 6. august 2011 av nijis Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Få tak i en venn eller kjent som kan hjelpe deg med og formatere Pc`en , Skaff en Ekstern hardisk eller stor minnepenn og legg over eventuelle filer du vil ta vare på og formater hardisk Formatering er stort sett løsningen på alt =) hehe mvh eriksen Lenke til kommentar
nijis Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Takk for svar. Skal prøve foramtering når den er ferdig med å innstallere oppdateringer, 7 oppdateringer på 2 timer. Den begynner å bli som den var før den dro på reprasjon. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fikk PC'n fra reprasjon for 3-4 dager siden, igår, etter at jeg innstallerte en oppdatering for Windows har alt blitt så fuck'd, PCn lagger, alt stopper, er sen etc. Først trodde jeg det var at PCn falt ned fra senga igår kveld, men da ville ikke Sikkermodus funket så godt som det gjør. Så prøvde gjenoppretting av Windows før den oppdateringen, men det ble bare feilmelding. Og nå vet jeg ikke mer for hva jeg skal gjøre. Reinnstallere PC'n? Nå funker fadern ikke gjenoppretting lenger heller. "Alvorlig feil (Ox8294023984fffwwadhahw)" Har btw veldig lite PC-lærdom Prøver ihvertfall å innstallere flere oppdateringer nå, se om det funker. Mye som tyder på at pcen din har fått en alvorlig skade , sikkerhetsmodus er jo tross alt oppstart av pcen uten at du kjører veldig kravstore prosseser nettop for at du skal kunne feilsøke bedre eller kunne få til en "backup" før alt går skeis. I det tilfellet her er det tvilsomt at en formatering vil hjelpe, siden det er en bærbar anbefaler jeg at du tar en titt og sjekker om noen minnebrikker har kunnet løsnet (du må åpne den delen under pcen hvor det står minne ) om det ikke er tilfelle så er det ikke svært mye annet jeg kan anbefale deg enn å sende pcen inn til en sjekk , men du kan alltids prøve følgende : *Minnetest (memtest.org har et bra program som kjøres via en cd før du starter windows ). *Kjekt å sjekke om harddiskene fortsatt er i god stand , S.M.A.R.T sjekk (feks crystaldiskinfo ) er en god start. *Du kan også prøve å kjøre et alternativt operativsystem som kjøres via en usb stick eller CD / dvd , dette lar deg i alle fall sjekke om feilen ligger i pc / hd eller Os. * Lenke til kommentar
nijis Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Faen. Håper virkelig ikke jeg må sende den på sjekk og reprasjon igjen. Skal prøve og reinnstalere hele dritten nå og se om det fortsetter. Takk for svar, Malvado. Lenke til kommentar
nijis Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Reinnstallerte den og den er god som før nå. Mange takk for oppmerksomheten, folkens. Over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå