Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med PCn, trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Fikk PC'n fra reprasjon for 3-4 dager siden, igår, etter at jeg innstallerte en oppdatering for Windows har alt blitt så fuck'd, PCn lagger, alt stopper, er sen etc.

Først trodde jeg det var at PCn falt ned fra senga igår kveld, men da ville ikke Sikkermodus funket så godt som det gjør. Så prøvde gjenoppretting av Windows før den oppdateringen, men det ble bare feilmelding. Og nå vet jeg ikke mer for hva jeg skal gjøre.

Reinnstallere PC'n?

Nå funker fadern ikke gjenoppretting lenger heller.

"Alvorlig feil (Ox8294023984fffwwadhahw)"

Har btw veldig lite PC-lærdom

Prøver ihvertfall å innstallere flere oppdateringer nå, se om det funker.

Endret av nijis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk PC'n fra reprasjon for 3-4 dager siden, igår, etter at jeg innstallerte en oppdatering for Windows har alt blitt så fuck'd, PCn lagger, alt stopper, er sen etc.

Først trodde jeg det var at PCn falt ned fra senga igår kveld, men da ville ikke Sikkermodus funket så godt som det gjør. Så prøvde gjenoppretting av Windows før den oppdateringen, men det ble bare feilmelding. Og nå vet jeg ikke mer for hva jeg skal gjøre.

Reinnstallere PC'n?

Nå funker fadern ikke gjenoppretting lenger heller.

"Alvorlig feil (Ox8294023984fffwwadhahw)"

Har btw veldig lite PC-lærdom

Prøver ihvertfall å innstallere flere oppdateringer nå, se om det funker.

Mye som tyder på at pcen din har fått en alvorlig skade , sikkerhetsmodus er jo tross alt oppstart av pcen uten at du kjører veldig kravstore prosseser nettop for at du skal kunne feilsøke bedre eller kunne få til en "backup" før alt går skeis.

I det tilfellet her er det tvilsomt at en formatering vil hjelpe, siden det er en bærbar anbefaler jeg at du tar en titt og sjekker om noen minnebrikker har kunnet løsnet (du må åpne den delen under pcen hvor det står minne ) om det ikke er tilfelle så er det ikke svært mye annet jeg kan anbefale deg enn å sende pcen inn til en sjekk , men du kan alltids prøve følgende :

*Minnetest (memtest.org har et bra program som kjøres via en cd før du starter windows ).

*Kjekt å sjekke om harddiskene fortsatt er i god stand , S.M.A.R.T sjekk (feks crystaldiskinfo ) er en god start.

*Du kan også prøve å kjøre et alternativt operativsystem som kjøres via en usb stick eller CD / dvd , dette lar deg i alle fall sjekke om feilen ligger i pc / hd eller Os.

*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...