Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svie under armen

Eriksendrul

Anbefalte innlegg

hallo , Lurte på om noen av dere viste hva jeg kunne gjøre her ,

Jeg har jobbet fysisk den siste uka ute i varmen noe som gjorde at svetten hagla , Beisa en veranda og flytta flere hundre kilo takstein og plank etter et rivd tak

Jeg har nå fått 2 røde streker under armen akkurat i armhulen og de svir som bare F*** , jeg klarer ikke sitte med armen intil kroppen jeg må sitte sånn at de røde og såre merkene ikke treffer noe annet noe som er både veldig slitsomt og klønete når jeg skal gjøre andre ting

Er det noen som har vært borti dette før ? jeg har dusjet etter jobben ver dag og fått vekk eventuelt støv fra takstein og svette selvfølgelig .

Det gjør veldig vondt og det er bare på venstere armen .

Mvh eriksen

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan ikke ha ''gnisset'' mens det har vært vått under armene? Er lett å få ''brennmerker'' da mener jeg å tro.

Kanskje en idee å tørke seg jevnlig under armene med en kleenex hver time eller noe sånt mens du er på jobb? Kanskje stusse håret under armene og så du svetter mindre og?

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

du er inne på noe der , Jeg jobber ikke noe mer nå . Men det er nok singleten jeg brukte som skrapte mens jeg flyttet og spadde takstein og løftet treværrk . Det jeg egentlig tenkte på er hva jeg kan gjøre for og få det bedre men det virker som om det begynner og ta av litt nå .

Lenke til kommentar

dusjer regelmessig ja , Er ikke så mye hår at det gjør noe trur jeg . Trur vi har noe sånn salve her ett eller annet sted .

Takk for hjelpen skal se om det fungerer , Er bare at om natta så våkner jeg ikke av at jeg legger armen intil kroppen men om morgenen får jeg kjenne konsekvensene :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er nok "svettesår" . En bekjent av meg sliter med

Det samme når han jobber i varmen. Akkurat som du forklarer så kan han ikke ha armene inntil kroppen. Og det blir veldig begrenset hva han kan gjøre. Han beskriver det som at han føler at det revner hvis han får armene i feil stilling .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...