Håkon Øvermo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Perleugle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Oi! Utrolig flott! Skulle så gjerne visst hvor den kjøreturen endte.. Men du skal få beholde hemmeligheten din Mulig jeg er lite konstruktiv nå, men dette var virkelig flott! Dus fin bakgrunn, og et nydelig motiv! Litt mørk rundt øyne og nebb, men ellers godt eksponert også Bra jobba! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flot og sjældent billede Håkon Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nydelig fanga,,, for en flott fugl Flotte farger og bakgrunn, litt mørk rundt nebb/hals Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Meget godt bilde. Liker den mørke bakgrunnen,ugla er skarp og fin og øynene kommer virkelig godt frem:) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Dette ble jo bare kjempefint ! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott bilde av den vakre ugla Håkon, skjønner godt at dette var en stor opplevelse du ikke vil glemme. Fin positur også. Veldig bra. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Utrolig bra dette Håkon.Sitter som ett skudd,og fargene i øynene da!!!..Har en del storfugl som Hønsehauk her oppe i Vestfossen(Ormåsen),men de har rukket å flydd sin vei før kamera var på plass..bare ett tips ;) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Veldig bra av perleugla, skarpt med en flott komp. Ikke vært i nærheten av denne selv. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sjeldent bra komp! Ikke ofte en ser uglebilder som virkelig får fra "sjela" til ugal slik som her! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kjempeflott bilde av ugla. Liker måten bakgrunnen er utvisket her. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Virkelig flott, dette. Skarpt og fint, med behagelig bakgrunn som fremhever fuglen. De mørke partiene er nevnt, og her kunne du kanskje hente frem litt detaljer. Øyenfargen er flott, men virker på meg noe unaturlig lysegul...? Men dette blir pirk - bildet er helt nydelig! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Stilig uglebilde, fin fugl!! Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Den er jo så søt der den sitter. Dette må være artigt å få et bilde av. Meget bra utført. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ingen tvil om at dette må ha vært en stor opplevelse. Og med et flott resultat. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Et utrolig flott resultat ble det jo av turen. PS, Dette er andre gang jeg prøver å legge inn denne kommentar, uten at det kommer med ?? Et problem som jeg fra tid til annen opplever her. på nye Digit Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Nydelig bilde av ugla, utrolig bra skarphet og kule øyne! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Flott fanget Håkon " Høna " og gleder en fuglevennen Leif ;-) Ha en fin søndag ;-) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Henger meg på gode ord, må være moro å få til et "skudd" som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg