Hannelore Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Kunne ikke finne noen emner om strikking og hekling, så da starter jeg et Her kan man da diskutere strikking og hekling, og man må også gjerne fortelle og vise litt hva man selv har laga, særlig hvis det er noe ekstra kreativt. Jeg har tenkt å lage egne julegaver til familien min i år (som jeg også har gjort de to siste årene), men har brukt de fleste ideene jeg hadde, så det ville vært supert med litt inspirasjon! Håper det er flere enn meg som har interesse for dette, og som vil være med Jeg kan jo starte med å vise til bloggen min, som inneholder bilder av det meste av det jeg har laga i det siste: www.strikkeblogg.blogg.no Endret 6. august 2011 av Hannelore Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Endelig noen andre her inne som skriver om strikking og hekling:) Jeg sjekket ut bloggen din, masse fine ting du lager:) Jeg har nettopp begynt å strikke med sånne strikke ringer, så nå skal jeg prøve meg på noen julegaver hihi her er et bilde av de jeg holder på med nå (hvis jeg fikk det til) Dorull Snømann XD det eneste problemet er at jeg ikke får til nesen, fordi oppskriften er på engelsk Men du som er så flink (smisk smisk) har vel ikke lyst å ta en titt på oppskriften å se om du forstår vel?? ( inlegget mitt heter: hekle hjelp) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har litt lyst å lære meg å strikke. Er det vanskelig? Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Start med noe enkelt, det har jeg gjort =) Type skjerf eller noe som du strikker bare rett på. Finnes mange bra videoer på nett som viser hvordan man gjør det. Jeg lærte meg å legge opp masker sånn. Ellers kan du jo spørre noen som kan det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå