Gå til innhold

Nytt skjermkort til gaming.

Slykz

Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt å kjøpe et nytt skjermkort til PCen min. Vil gjerne kunne spille de nyeste spillene på Medium eller litt mer uten å ha problemer.

Har nå et ASUS EAH4850 kort så ikke akkuratt det nyeste ;)

Leter etter noe med en prislapp på 1,000-2,000 KR.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan anbefale dette skjermkortet

greier å kjøre alle spill på max;) og kommer vell til å greie bf3 og mw3 på max;)

Det er ikke sant. Du kan ikke kjøre Crysis Warhead, metro 2033 og the witcher 2 på max.

Vet at srtest kan lyge, men det får jeg i alle fall max :p

srtest?

Crysis: WARHEAD, Metro 2033 og The Witcher 2 krever langt mer enn et GTX 580 for å kjøre på maks på 1920x1080, så jeg vil ikke påstå at disse spillene gjør at kortets verdi faller stort.

Mer interessant er kanskje at GTX 570 kan fort være et langt mer attraktivt kort om man overklokker. GTX 570 kan lett komme over GTX 580-ytelse. HD 6950 kan lett komme over 6970-ytelse.

Alle kort ute nå priset ganske riktig, HD 6870 er et rent røverkjøp til 1300 kr når det gir såpass mye ytelse :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan anbefale dette skjermkortet

greier å kjøre alle spill på max;) og kommer vell til å greie bf3 og mw3 på max;)

Det er ikke sant. Du kan ikke kjøre Crysis Warhead, metro 2033 og the witcher 2 på max.

Vet at srtest kan lyge, men det får jeg i alle fall max :p

srtest?

Crysis: WARHEAD, Metro 2033 og The Witcher 2 krever langt mer enn et GTX 580 for å kjøre på maks på 1920x1080, så jeg vil ikke påstå at disse spillene gjør at kortets verdi faller stort.

Mer interessant er kanskje at GTX 570 kan fort være et langt mer attraktivt kort om man overklokker. GTX 570 kan lett komme over GTX 580-ytelse. HD 6950 kan lett komme over 6970-ytelse.

Alle kort ute nå priset ganske riktig, HD 6870 er et rent røverkjøp til 1300 kr når det gir såpass mye ytelse :)

Enig.

Men da gtx200 serien var ny, var nvidia

overprisa så inn i granskauen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...