Dudeadgy Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har kjøpt en TV med internetts tilkobling. Hvordan kan jeg få til internett på TV'en? Den har ikke LAN og bare USB. Har LAN kabel, og vil helst ikke betale for USB internett som man får kjøpt med TV'en som koster en del. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Lettere hvis du sier hvilken TV. På min TV har jeg satt inn en wifi-dongle... Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Ok, en Philips TV Link http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/37PFL4606H/philips-37-lcd-tv-pfl4606h Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Vil helst ikke ha en sånn wifi dongle, koster jo over 500kr Endret 6. august 2011 av Dudeadgy Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Den har nettverksport, bare sett inn kabelen din der. Men det er ikke ordentlig internett, men Apps som du kan bruke for å gjøre ting, som. f.eks youtube. Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Nei har ikke det nemlig, ingen LAN inngang, skal prøve med en USB-LAN kabel som jeg skal låne av en kompis. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Specsene sier noe annet... Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Den har TV antenna, ext 1, serv.u, audi in, digital out, vga , 3 hdmi, common interface, AV, USB, hodetelefon. Står på brukermanualen... http://download.p4c.philips.com/files/3/37pfl4606h_12/37pfl4606h_12_pss_eng.pdf Nederst på sida står inputa Endret 7. august 2011 av Dudeadgy Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Det gikk heller ikke... Så må jeg kjøpe USB? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Antagelig siden du ikke finner noen LAN-port. Men det er rimelig uinteressant internett-via-apps. Hvis du har mulighet til å streame filmer til TVen så blir det derimot mye mer interessant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå