Cruzative Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har lest mye rundt på forskjellige forum nå, og hadde igrunnen kommet fram til Sony KDL-EX500 46" (5490kr+800kr frakt), men har igrunnen mer lyst på LED... Så fant jeg Samsung'en... Den virker lovende på papiret til kr 6795 Hvilken gir best bilde? Lyd er ikke viktig, for jeg kommer til å bruke stereoanlegget mitt... Maks 7k Minimum 46" (maks 55") Plasma er uaktuelt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har 40D5005, grusomt fornøyd i hvert fall Lyden kunne vært bedre, men stort sett fornøyd. Lenke til kommentar
Exision Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Er i samme "dilemma" som deg, hørte på p4 idag at dilemma ikke skal brukes når du skal velge mellom ting som begge er positive. Men jeg gjør det allikevel Har lest mye å ser du er i prisklassen der du får mest utav pengene ved å kjøre på med lcd. Da bør du tenke på samsung c655 istedenfor ue46d5005. Jeg selv lener mot ex500, da jeg tror disse ikke har clouding problemer, bortsett fra det så får begge tv'ene veldig god kritikk. Endret 6. august 2011 av Exision Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå