Matsiboyy Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sarpsborg 08 gjester i morgen Lillestrøm og Åråsen Stadion, men før kampstart ønsker jeg å få meg et bedre måltid. Noen kan fortelle meg hvor man finner Lillestrøms beste kebab? På forhånd takk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du VIL altså bruke hele kampen på å springe på dass? 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Gå på Sibylla rett ved Martins! Der er det safet! Hvis du ønsker kebab med hjemmelaget pita er det LS som gjelder. Mattilsynet var der for et år siden, så nå er det ryddig og fint også! Lenke til kommentar
Matsiboyy Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Har ytterst få dårlig opplevelser med kebab, så med mindre de kebabene det er mulig å få i Lillestrøm er svært dårlige, tror jeg det vil gå bra Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Minutt sin kebab! http://kebabguiden.no/kebabs/voting-liste?sted=82 Lenke til kommentar
Jensern1234 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 En enkel oversikt over kebab i Lillestrøm finner man på Just eat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå