salms Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hei Jeg vet at dette kanskje er videorelatert, men siden det er en sped begynnelse på timelapse, som består av stillfotos, så regner jeg med det kan inngå her også. Så til spørsmålet: Jeg har noen hundre bilder som jeg har fått lagt inn i premiere slik at hvert bilde er 1frame, so far so good. MEN! når jeg legger inn bildene slik så vil jo bare en brøkdel av bildestørrelsen bli med i filmen. Jeg klarer å gå inn på hvert enkelt bilde for å justere Motion, slik at det blir riktig i den ene framen. Men jeg må da vel ikke justere dette for hver frame, det må vel finnes en måte å justere for alle på en gang, eller? For jeg regner med at om jeg rendrer dette nå, så vil jo rendringen fjerne alt utenfor det lille vinduet som premiere har regnet ut er midt i bildet, altså vil jeg ikke kunne bruke Motion etter en evt. rendring siden da all informasjon utenfor den bilderuten blir klippet vekk. Så har noen en løsning får hvordan jeg kan få gjort dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kanskje prøve og spørre i den "store timelaps-tråden". Lenke til kommentar
salms Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Skader kanskje ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå