FuglFøniks Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Skal ha et nytt 3d kort til min gamle dell, har oxo en nyere pc, men har lyst på LAN kan noen gi tips til 3d kort, til 500, og kanskje litt mer??? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Til den prisen ville jeg gått for et Radeon 9100, Helt grei ytelse, lav pris. Slenger du på et par hundrelapper får du et demobrukt GF4ti på Komplett som ligger et godt stykke foran mtp. ytelse. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har funnet et annet radeon kort, 7500... steingammelt, men dritbra i forhold til prisen, 441 kr.!!!! http://www.hardware.no/tester/skjermkort/a...7500/index.html Lenke til kommentar
Madman Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Til den prisen ville jeg gått for et Radeon 9100, Helt grei ytelse, lav pris. Slenger du på et par hundrelapper får du et demobrukt GF4ti på Komplett som ligger et godt stykke foran mtp. ytelse. Dette er det beste tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå