Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hallo , Jeg ser etter noen råd om hva jeg kan gjøre for og rengjøre min data ( ikke fysisk) Har mye og slette og mye og avinstalere og sikkert fult av skjulte filer og dritt egentlig bare lyst til og gjøre mest mulig så den blir best mulig UTEN og formatere dataen , Noen råd ? Jeg vet om File shredder og Defragmentering og diskoprydding , Noen flere ting jeg kan bruke ? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ta backup av det du vil ha og formater driten ccleaner er ikke å anbefale, for det fucker opp mye hvis du ikke vet hva du gjør. -frank Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har en 300 gb hardisk som er tom , er det muligheter for og legge for eksmepel spill som world of warcraft inn der så jeg ikke trenger og instalere det på nytt siden det er et ganske stort spill ? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har en 300 gb hardisk som er tom , er det muligheter for og legge for eksmepel spill som world of warcraft inn der så jeg ikke trenger og instalere det på nytt siden det er et ganske stort spill ? Skulle funke det å bare flytte mappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå