1245112654122755325882462 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Litt hyklerisk siden at folk som kjøper noke som ikkje innfrir til forventningene vil kjøpe noke annent neste gang.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Det er derfor man bruker så mye energi på og finne smertegrensa og holder seg litt over den, snakker vi biler er det jo kun førstegangskjøperen som virkelig betyr noe, hva en sur eier nr 10 mener har liten betydning i og med han ikke legger igjen penger i kassa. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 En sur eier nr 10 kjøper kanskje ikkje det bilmerket igjen, det er kjent innenfor markedsføring at det er værre og tape 1 kunde en det er og klare og få tak i 1 ny. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Neppe, da hadde ingen klaget på servicen noe sted hadde dette hatt noe i seg. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Et paradoks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå