Gå til innhold

hvor får jeg tak i hercules game theater XP

Anbefalte innlegg

jeg har et hercules game theater XP 7.1 (lydkort) i maskinen min og er stor fornøyd. Nå vil en kompis av meg på liv og død ha det samme kortet, men det er utgått for en tid tilbake. hvor kan jeg få tak i et?

det er det samme hvilken version av kortet han får, så lenge den "break out" boksen medfølger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du tenker på den forige modellen med CS4630 DSP så er nok den litt lei å få tak i. Den modellen som selges på feks Komplett bruker CS4624 som DSP. Bra kort det også, og noen brutale forskjeller er det vel egentlig ikke snakk om.

De andre korta som bruker CS4630 er feks SonicXplosion fra Videologic. Det har ikke den "breakout"-boksen som Herculeskortet hadde. Eneste stedet jeg vet de selger dette er hos Databutikken. Flere har erfart at det er et helsike å sende ting i retur eller til rep. Jeg kjøpte et lydkort der for en tid tilbake og det gikk greit.

Andre kort som bruker CS4630 er Videologic SonicFury og TurtleBeach SantaCruz, men de er vel ikke å få tak i de heller.

Har du kreditkort skal det være mulig å handle direkte fra Videologic (sendes fra UK).

Edit: Send en e-post til www.compo.no og spør om de har på lager den modellen du vil ha. Forferdelig dyr butikk, men de har enkelte varer som er kul umulig å få tak i andre steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...