BadFurDay Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Vet ikke om dette emnet er riktig plassert, men jeg prøver meg her inne alikevel Jeg har et gammelt stort bilde jeg gjerne skulle fått levert inn et sted for å få det fikset litt på. Det har blitt litt flekkete (teiplim o.l.) opp igjennom årene det har ligget på loftet. Bildet er stort, kanskje mellom 50-80cm begge veier (får ikke målt nøyaktig da jeg ikke har bildet hos meg for øyeblikket). Er det noe steder i Oslo det er mulig å levere inn et slikt bilde for å fikse det og printet ut på nytt? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 hmm har du mulighet til å ta et kvalitets bilde av bildet.. så kan jeg kanskje fikse det opp for deg.. Om du kjenner noen som er dyktig til å ta bilde av bilde.. Med tanke på at bilde er stort så er det ikke alle som har en så stor scanner.. Jeg har tatt bilder av bilder med svært bra resultat før.. Skal du printe det ut i samme størrelse igjen? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 ble litt sent svar til deg nå, så jeg gir ferie skylden har dessverre ikke mulighet til å ta høyoppløste bilder av det. Og jeg skal ha det ut igjen i samme størrelse. så jeg antar at noen som kan det, også har en så stor scanner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå