Gjest Slettet+9817324123 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hei! Trenger tips til hva jeg skal gjøre i denne situasjonen: Jeg og dama hadde et treårig forhold, der d ble slutt på grunn av ulike studieplasser. Vi hadde det kjempefint, og hun ville ikke daværende tidspunkt gjøre det slutt, og jeg var pådriveren. Noen månder gikk, og det hele ble omvendt. Nå ville jeg ha henne tilbake, men hun var ikke intr, og hadde begynt å skrive masse med en annen. men hun ga men noen sjangser forde, for litt følelser hadde hun ble jeg fortalt. Jeg fikk endelig sjarmert henne på veldig god gli igjen, men da kom jeg over meldingene hun hadde skrevet med den andre gutten. Der hadde hun skrevet at forholdet vårt var 3 elendige år, jeg hadde gjort at hun mistet alle vennene hennes, og at vi bare hadde så og si vært venner siste del av forholdet(da vi begge var enige om at det hadde vært den beste tiden) . Og nå vil hun ha meg tilbake, men etter jeg leste de meldingene, er jeg veldig usikker. Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Snakke med henne om det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324123 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg gjør det. Hun mener det hun hadde sagt om forholdet vårt ikke var sant osv.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Synes du skal ta en grusom hevn. Spor opp denne typen, knus knærne hans og begrunn det med at han åpenbart hjernevasket damen. Så klubber du henne ned, tar henne med på en siste runde før du begraver henne i hagen. 6 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hvis det hun sier stemmer, hvorfor i all verden vil hun ha deg tilbake? Kanskje hun følte sinne ovenfor deg, eller at hun følte du taklet bruddet mye bedre enn henne og at det å si sånn fikk henne til å føle seg bedre. Som du sier var det jo du som i utgangspunktet ville gjøre det slutt. Uansett hva grunnen er kan jeg ikke tro hun mente det, da er det jo veldig merkelig at hun vil ha deg tilbake, du sier jo at dere hadde det fint også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324123 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hun sier hun snakket dritt om forholdet for å få nykompisen hennes til å like henne bedre. Ja, hun vil ha meg tilbake, men greia er liksom om jeg skal tørre å stole på henne. Hun har i teorien brukt meg som tennved for å varme en annen gutt.. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Jeg har ikke AKKURAT god erfaring, men hvem snakker positivt om exen sin egentlig? Noen som gjør det? Bare en påstand såklart.. EDIT: Jeg tar selvkritikk, det var teit skrevet.. Endret 6. august 2011 av TheXboxFreek Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg snakker alltid positivt om eksen min... Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg og har utelukkende snakket positivt om eksen min som person, og har helt bevisst ikke utlevert detaljer av bruddet til vennekrets som kan brukes mot henne... Jeg har tenkt at man har vært sammen av en grunn og hvorfor skal jeg da bruke tid på å snakke nedsettende om henne? For meg så høres det ut som en dårlig idé å bli sammen med eksen igjen, hva er garantien for at det ikke vil skje igjen trådstarter? Men dette er jo selvfølgelig noe du må gjøre deg opp en mening om selv.. Lykke til:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324123 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Takk for dine erfaringer og råd v.i.c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå