Carina Hedegaard Frey Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ready for Take off Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kjempe flott fanget situasjon. Fin bevegelsesuskarphet på vingene som gir liv til bildet. Syntes også at speilingene i småbølger gir fine absrakte tilbakemeldinger på det virklige bildet. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fantastisk bra bilde Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Helt super og fått den med fisk i nebbet, så kjekt. Her er det mating på gang skjønner jeg. Fin speling og ok.med skjevheten. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på bildet Det var en fryd å komme såpass nær disse fantastiske sjøfuglene. Trodde på forhånd at de var mye større Men jammen beveger de seg fort! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Veldig bra fanget, og med nebbet fullt av fisk også. Knallbra! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kjempefint ! Virkelig ett blinkskudd. Kunne kanskje vært lysnet noe (?) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Snakk om treff..hode og maten super skarpt.Godt utført Carina Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Stilig foto av Lundefuglen ! Likte dette!!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bra skutt i en artig situasjon. Ser nesten ut som om den "trør vannet"! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Supert. Pluss for speilinga. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Suverent flott, pirk at den skulle vært vendt mot meg. Lenke til kommentar
Ørjan Haug Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 En fulltreffer igjen. Litt heldigere med lyset enn jeg var. Bra Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Tusen takk igjen for hyggelige kommentarer Artig fugl dette ja. Dessverre fikk jeg den ikke til å fly mot meg, tror rett og slett det var fordi den var veldig ivrig på å komme seg unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg