ChriZno Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Dette er simpelthen et kongekort... jeg leste innlegget om gainwards ti/450 nettopp, og dette kortet er relativt likt, foruten det faktum at minnet er på 3,8ns og dermed kan klokkes en smule høyere (cirka 30mhz har jeg hørt)! Har hatt dette kortet i en to-tre uker nå, og er STORfornøyd... leste i tester på blant annet http://www.tomshardware.com at alle kortene i Gainwards GF3-Ti-serie er eksepsjonelle med tanke på overklokking (p.g.a det gode minnet de bruker)! Det eneste som skuffer er den lille GPU-kjøleren... kan ikke overklokke så mye jeg vil... kom bare opp i 200/460 stabilt... over det låste windows seg... så jeg må nok vurdere å investere i en crystal orb eller lignende... Men er det noen andre fornøyde kjøpere av dette kortet som har greid å overklokke med modifisert kjøling (ikke med tanke på vann- eller freonkjøling o.l) høyere enn 230/500?? [ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-02-05 21:45 ] Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg har et hercules gf III ti 200 som kjører stabilt på 250/515 nå, jeg må vel vurdere å oppdatere signatur :razz: Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg har Gainward Geforce3 Ti460/TV. Jeg kjører helt orginalt, og hvor høyt kunne overklokke det, jo: Core: 250 - Til nød 255, grafikkfeil på 260, men det kunne gjennomføre 3DMark. Minne: 550 - Grafikkfeil ved 558mhz. Ikke dårlig med 250@550 ? Eller hva synes du? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Med standard kjøling? Det er meget bra! Mitt Hercules GF3 TI200 klarer akkurat 222/470 uten noe ekstra kjøling eller plansliping, men så har jeg også overklokka bussen da. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Har dette kortet jeg også. Gidder ikke bry meg veldig mye med klokking så lenge spill ikke hakker. Men nå som folk får de hastighetene der, ble jeg litt gira på å prøve selv. :smile: -P- Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Har ikke prøvd noe særlig. Har Geforce 3 Ti200 Prøvde bare såvidt en kveld, funka fint på 240/500 Og det er bare orginalt Gainward kort. Aner ikke hvor høyt jeg kan gå da. Har ikke testa.. Men det er jo dritbra (for å bruke det ordet) at vi som kjøpte Gainward istedenfor "billigste mulige" Geforce kort får litt igjen for det. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå